Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det oroar mig dessutom att någon av dom som tycker om honom ska börja snacka skit om mig ifall dom ser att vi pratar mer. dom är patetiska och tycker nog inte så bra om mig som det är
Nu har jag skrivit ett sms där jag i korta drag då bett om ursäkt och berättat att jag är rädd och orolig över allt på jobbet och att jag inte är redo för fler händelser eller att det ska komma ut
Jag försökte undvika honom men han pratade med mig trots att jag tydligt försökte undvika honom, sen eskalerade det lite till den grad att han tog tag i mig och sa en sak och där kom jag av mig helt så det blev tyst. Nu har jag skrivit ett sms där jag i korta drag då bett om ursäkt och berättat att jag är rädd och orolig över allt på jobbet och att jag inte är redo för fler händelser eller att det ska komma ut osv och han vill prata med mg imorgon men det vet jag inte om jag kommer klara av eftersom jag såg att han blev väldigt irriterad sist då han tog tag i mig. jag har fortfarande lite ont i handleden och tänker att folk kommer undra vad vi gör om han ska åratal med mig innan mötet och sen kommer han garanterat prata om saken med cheferna. han är väldigt nära vän med en utav dom högre cheferna och bra vän med resten
varför kan jag inte vara det?
Det är invecklat. Bland annat så är det en kvinna på jobbet som jag tror hatar mig eftersom hon stöter på honom (inte helt öppet men det syns) och när vi satt och pratade så skickade han iväg henne och efter det påstod hon att jag gjort si och så fel på måndagen. Jag vill inte ha alla emot mig och vill inte göra det värre om hon ser oss ha ett samtal innan mötet!! Jag orkar inte bråka eller bli utfryst av henne och hennes nära kollegor och hnom, dom har jobbat ihop i länge till skillnad från mig sm är nyJobbar ni som elever på en högstadieskola eller vad?
Fast jag tycker faktiskt att man har en liten skyldighet att prata om det om den ena parten vill väldigt gärna. Sex är extremt känslomässigt för vissa och då är det minsta man kan göra att låta dem prata ut en liten stund om saken. Inom rimliga gränser alltså. Självklart är det inte okej att han tar tag i dig så att du får ont, absolut inte, men var det meningen eller var han bara så angelägen om att du skulle stanna upp och lyssna på honom en minut?
det här är det värsta jag varit med om. Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i en sån situation!!
Men du, ärligt talat! Folk knullar med varandra hela tiden. Kollegor knullar med varandra hela tiden. Detta är ingen stor grej, men du har ju gjort det till världens största grej.det här är det värsta jag varit med om. Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i en sån situation!!
Du har rätt och jag tänkte dumtPrecis. Därför håller jag inte med en sekund om att den ena parten har någon som helst skyldighet att prata med den andra när den på valfritt sätt meddelat att den inte vill ha annan kontakt en professionell hädanefter. Bryr man sig inte, fine, låt den som vill prata om det är så viktigt. Men man kan lika gärna uppleva ett lika stort behov av att just inte göra något mer än att konstatera att det var ett ons. Det kan ju vara lämpligt att reda ut innan arbetsveckam drar igång dock kan jag tycka om man har så bestämda önskemål, åtm enklare för egen del.
Nej men det blir en stor grejMen du, ärligt talat! Folk knullar med varandra hela tiden. Kollegor knullar med varandra hela tiden. Detta är ingen stor grej, men du har ju gjort det till världens största grej.
Hur kan detta ha blivit så viktigt? Är du hemligt jättekär i honom egentligen och vill ha honom, men är rädd för att du har förstört någonting nu? Vad är grejen? För såhär starkt reagerar man inte om man bara knullat och inte vill någonting mer. Att han är trevlig och vill prata är väl ett postitivt tecken på att du är en bra tjej och att han gillar dig. Det är bra! Det hade varit betydligt värre ifall han betedde sig som du gör nu.
Det är ju du som beter dig helt mongo!! Och detta har ingenting med honom och hur han beter sig att göra. Du skapar ju drama helt på egen hand hemma i din bostad. Ta det lugnt, andas, och inse att alla knullar och att detta inte är någon stor grej. Kära nån, hade alla sjukskrivit sig för att man låg med kollegor hade ju typ ingen jobbat! Detta är ju inget farligt alls.
Nej men det blir en stor grej
och hur gör jag nu med jobbet imorgon efter mitt sms? Jag kan inte sjukskriva mig för då vet han ju varför tasckl vare smset och allt blev värre efter smst för nu kommer han prata med mig om det här
Du går dit och pratar med honom eftersom du i princip har lovat honom att göra det genom nåt slags tyst medhåll (för du svarade väl aldrig på det?). Sen jobbar du eftersom du har ett avtal med din arbetsgivare. Godnatt och väx upp.Nej men det blir en stor grej
och hur gör jag nu med jobbet imorgon efter mitt sms? Jag kan inte sjukskriva mig för då vet han ju varför tasckl vare smset och allt blev värre efter smst för nu kommer han prata med mig om det här
Ja det hade fungerat med sjukskrivning om jg inte skickat det dr smset. Annars blir det för uppenbart och då blir det riktigt illa för min delDu tar dig i kragen och går dit och pratar med honom.
Och glöm inte att uppdatera oss här på buke hur det har gått
Du går till jobbet som den vuxna människa du är. Kära nån, sköt ditt jobb! Varför har du gjort så stor grej av detta?? Det är väl skitbra att du legat med en man som är mogen och som vågar prata med dig. Och som VILL prata med dig. Hade varit betydligt värre om han hatade dig nu efteråt och inte ville ha med dig att göra.och hur gör jag nu med jobbet imorgon efter mitt sms? Jag kan inte sjukskriva mig för då vet han ju varför tasckl vare smset och allt blev värre efter smst för nu kommer han prata med mig om det här
Men så bra! Då måste du gå till jobbet och stå upp mot dig själv. Skönt med nåt som drar upp huvudet ur sanden liksom.Nej men det blir en stor grej
Nej men det blir en stor grej
men om man har ångest och mår dåligt då är man sjuk, det är lättare att jobba med en förkylning än vad det är att sköta sitt arbete när man har panikångest.Du går dit och pratar med honom eftersom du i princip har lovat honom att göra det genom nåt slags tyst medhåll (för du svarade väl aldrig på det?). Sen jobbar du eftersom du har ett avtal med din arbetsgivare. Godnatt och väx upp.