Varför känner du ett sådant behov av att förklara dig för honom? Du fick ju massa tips på hur du kort kunde avstyra alla ev problem när du skrev att du ville inte ha någon mer kontakt med honom? Istället låter det om att du skrivit ett långt meddelande med en massa saker som nog många normala o lite carying människor gärna skulle bemöta/prata om för att reda ut dvs problem. Är det det du vill så självklart är det jättebra! Men jag uppfattade det som att du inte alls ville det. Därav mitt svar innan alltså :)

Fast jag tycker faktiskt att man har en liten skyldighet att prata om det om den ena parten vill väldigt gärna. Sex är extremt känslomässigt för vissa och då är det minsta man kan göra att låta dem prata ut en liten stund om saken. Inom rimliga gränser alltså. Självklart är det inte okej att han tar tag i dig så att du får ont, absolut inte, men var det meningen eller var han bara så angelägen om att du skulle stanna upp och lyssna på honom en minut?

det oroar mig dessutom att någon av dom som tycker om honom ska börja snacka skit om mig ifall dom ser att vi pratar mer. dom är patetiska och tycker nog inte så bra om mig som det är :cry:

Jobbar ni som elever på en högstadieskola eller vad? :confused:

Nu har jag skrivit ett sms där jag i korta drag då bett om ursäkt och berättat att jag är rädd och orolig över allt på jobbet och att jag inte är redo för fler händelser eller att det ska komma ut

Om du ber om ursäkt, berättar om din oro, och att du inte är redo (kommer du att bli det? O_o) för mer eller att andra får höra om det så tycker jag det är en väldigt rimlig reaktion från hans sida att vilja prata om det.

Du är orolig, men utifrån vad du skriver tycker jag han verkar ha större anledning att vara det... Ta ett djupt andetag, gå och lägg dig, och imorgon går du till jobbet och fokuserar på att återupprätta ett fungerande arbetsförhållande med den här mannen. Som en normal person, inte någon ur ett hollywooddrama...

Jag försökte undvika honom men han pratade med mig trots att jag tydligt försökte undvika honom, sen eskalerade det lite till den grad att han tog tag i mig och sa en sak och där kom jag av mig helt så det blev tyst. Nu har jag skrivit ett sms där jag i korta drag då bett om ursäkt och berättat att jag är rädd och orolig över allt på jobbet och att jag inte är redo för fler händelser eller att det ska komma ut osv och han vill prata med mg imorgon men det vet jag inte om jag kommer klara av eftersom jag såg att han blev väldigt irriterad sist då han tog tag i mig. jag har fortfarande lite ont i handleden och tänker att folk kommer undra vad vi gör om han ska åratal med mig innan mötet och sen kommer han garanterat prata om saken med cheferna. han är väldigt nära vän med en utav dom högre cheferna och bra vän med resten

varför kan jag inte vara det?

Jag tycker absolut inte det okej att han blir fysisk mot dig mot din vilja. Det jätte-svårt att förstå din situation då du är ganska vag i beskrivningen av "problemet". Jag kan förstå att du inte vill vara detaljerad men jag säger bara att det inte går att förstå vad du är så nojjig över utan en bättre beskrivning än t.ex. han sa en "sak". Ganska stor skillnad om han sa "vi måste prata", du är en slampa", "budgeten är klar" tex därför är det svårt att sätta sig in i din situation.

Jag vill dock säga att om han pratar med det till cheferna så ligger det inte dig i fatet utan honom, det han som kommer framstå som oproffsig som inte bara legat med en kollega (underordnad dessutom) utan dessutom snackar om det.

Jobbar ni som elever på en högstadieskola eller vad? :confused:
Det är invecklat. Bland annat så är det en kvinna på jobbet som jag tror hatar mig eftersom hon stöter på honom (inte helt öppet men det syns) och när vi satt och pratade så skickade han iväg henne och efter det påstod hon att jag gjort si och så fel på måndagen. Jag vill inte ha alla emot mig och vill inte göra det värre om hon ser oss ha ett samtal innan mötet!! Jag orkar inte bråka eller bli utfryst av henne och hennes nära kollegor och hnom, dom har jobbat ihop i länge till skillnad från mig sm är ny

Fast jag tycker faktiskt att man har en liten skyldighet att prata om det om den ena parten vill väldigt gärna. Sex är extremt känslomässigt för vissa och då är det minsta man kan göra att låta dem prata ut en liten stund om saken. Inom rimliga gränser alltså. Självklart är det inte okej att han tar tag i dig så att du får ont, absolut inte, men var det meningen eller var han bara så angelägen om att du skulle stanna upp och lyssna på honom en minut?

Precis. Därför håller jag inte med en sekund om att den ena parten har någon som helst skyldighet att prata med den andra när den på valfritt sätt meddelat att den inte vill ha annan kontakt en professionell hädanefter. Bryr man sig inte, fine, låt den som vill prata om det är så viktigt. Men man kan lika gärna uppleva ett lika stort behov av att just inte göra något mer än att konstatera att det var ett ons. Det kan ju vara lämpligt att reda ut innan arbetsveckam drar igång dock kan jag tycka om man har så bestämda önskemål, åtm enklare för egen del.

det här är det värsta jag varit med om. Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i en sån situation!! :cry::crazy::cry:
Men du, ärligt talat! Folk knullar med varandra hela tiden. Kollegor knullar med varandra hela tiden. Detta är ingen stor grej, men du har ju gjort det till världens största grej.

Hur kan detta ha blivit så viktigt? Är du hemligt jättekär i honom egentligen och vill ha honom, men är rädd för att du har förstört någonting nu? Vad är grejen? För såhär starkt reagerar man inte om man bara knullat och inte vill någonting mer. Att han är trevlig och vill prata är väl ett postitivt tecken på att du är en bra tjej och att han gillar dig. Det är bra! Det hade varit betydligt värre ifall han betedde sig som du gör nu.

Det är ju du som beter dig helt mongo!! Och detta har ingenting med honom och hur han beter sig att göra. Du skapar ju drama helt på egen hand hemma i din bostad. Ta det lugnt, andas, och inse att alla knullar och att detta inte är någon stor grej. Kära nån, hade alla sjukskrivit sig för att man låg med kollegor hade ju typ ingen jobbat! Detta är ju inget farligt alls.

Precis. Därför håller jag inte med en sekund om att den ena parten har någon som helst skyldighet att prata med den andra när den på valfritt sätt meddelat att den inte vill ha annan kontakt en professionell hädanefter. Bryr man sig inte, fine, låt den som vill prata om det är så viktigt. Men man kan lika gärna uppleva ett lika stort behov av att just inte göra något mer än att konstatera att det var ett ons. Det kan ju vara lämpligt att reda ut innan arbetsveckam drar igång dock kan jag tycka om man har så bestämda önskemål, åtm enklare för egen del.
Du har rätt och jag tänkte dumt :o

Men du, ärligt talat! Folk knullar med varandra hela tiden. Kollegor knullar med varandra hela tiden. Detta är ingen stor grej, men du har ju gjort det till världens största grej.

Hur kan detta ha blivit så viktigt? Är du hemligt jättekär i honom egentligen och vill ha honom, men är rädd för att du har förstört någonting nu? Vad är grejen? För såhär starkt reagerar man inte om man bara knullat och inte vill någonting mer. Att han är trevlig och vill prata är väl ett postitivt tecken på att du är en bra tjej och att han gillar dig. Det är bra! Det hade varit betydligt värre ifall han betedde sig som du gör nu.

Det är ju du som beter dig helt mongo!! Och detta har ingenting med honom och hur han beter sig att göra. Du skapar ju drama helt på egen hand hemma i din bostad. Ta det lugnt, andas, och inse att alla knullar och att detta inte är någon stor grej. Kära nån, hade alla sjukskrivit sig för att man låg med kollegor hade ju typ ingen jobbat! Detta är ju inget farligt alls.
Nej men det blir en stor grej
och hur gör jag nu med jobbet imorgon efter mitt sms? Jag kan inte sjukskriva mig för då vet han ju varför tasckl vare smset och allt blev värre efter smst för nu kommer han prata med mig om det här

och hur gör jag nu med jobbet imorgon efter mitt sms? Jag kan inte sjukskriva mig för då vet han ju varför tasckl vare smset och allt blev värre efter smst för nu kommer han prata med mig om det här
Du går dit och pratar med honom eftersom du i princip har lovat honom att göra det genom nåt slags tyst medhåll (för du svarade väl aldrig på det?). Sen jobbar du eftersom du har ett avtal med din arbetsgivare. Godnatt och väx upp.

Du går till jobbet som den vuxna människa du är. Kära nån, sköt ditt jobb! Varför har du gjort så stor grej av detta?? Det är väl skitbra att du legat med en man som är mogen och som vågar prata med dig. Och som VILL prata med dig. Hade varit betydligt värre om han hatade dig nu efteråt och inte ville ha med dig att göra.

Detta är ju inget konstigt. Gå till jobbet som vanligt, lyssna på vad han har att säga, säg vad du vill säga och bete dig som en normal människa.

Folk ligger hela tiden. Och folk pratar hela tiden om att de legat med varandra och vad de vill i framtiden. Ingenting konstigt alls. Men avfärda honom inte om du egentligen är intresserad. Han kanske är mannen i ditt liv. Sluta ha så mycket fördomar och konstiga åsikter. Du är ju oroad över precis ingenting.

Men så bra! Då måste du gå till jobbet och stå upp mot dig själv. Skönt med nåt som drar upp huvudet ur sanden liksom.
Det han vill säga kanske är "Så här kan vi ju inte hålla på! Jag vill ha det som vanligt" eftersom du har betett dig jättekonstigt. Men visst, han kanske vill säga masa saker du inte vill höra och då kan du säga det. Typ "för mig är det här ett avslutat kapitel, jag är inte intresserad. Hoppas det inte blir något problem."

Du går dit, gör ditt jobb och sen går du hem precis som du gjorde innan du hamnade i säng med din kollega. Gör det inte svårare än vad det är.

Sluta ha ånger, sluta be om ursäkt (såvitt jag vet så våldtog du ju inte honom), sluta älta. Gör det du kan, sluta måla fan på väggen i förväg utan ta tag i problemen OM de dyker upp istället.

Du går dit och pratar med honom eftersom du i princip har lovat honom att göra det genom nåt slags tyst medhåll (för du svarade väl aldrig på det?). Sen jobbar du eftersom du har ett avtal med din arbetsgivare. Godnatt och väx upp.
men om man har ångest och mår dåligt då är man sjuk, det är lättare att jobba med en förkylning än vad det är att sköta sitt arbete när man har panikångest.

jag litar på bukeoraklet, om jag inte får en panikattack imorgon så får jag ta mig dit. Jag HOPPAS att allt blir som vanligt innan den här veckan tar slut!!! jag har nog åldrats 5 år på dom här 2 dagarna

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 947
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 512
Senast: Imna
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ Gammal användare men nytt anonymt nick. En del av er förstår nog vem jag är pga gemensamma aktiviteter vi har tillsammans som jag inte...
Svar
16
· Visningar
4 770
Senast: citruzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama