Wow. VM i noja går till denna trådskapare.
Helt ärligt. Jag tycker du ska avstå från att dricka om det sätter dig i de här situationerna. Det är ett uppriktigt råd.
Du har legat och nu uppför du dig som en psykopat mot killen du hoppat i säng med. Om någon uppfört sig som du gör, mot mig, hade jag varit uppriktigt orolig. För min egen hälsa. Det känns väl mycket kaninkokerska.
Jag tror inte du är världens mittpunkt på det sätt du beskriver dig i tråden. Du menar att din lön och ditt arbete står på spel för att du legat med snubben. Jag tror att din lön och ditt arbete står på spel för att du inte kan handskas med situationer du försätter dig själv i, som inte andra kan påverka. Det känns ofattbart omoget att inte kunna hantera ett ONS, men ändå beskriver du att du gjort så tidigare och fått skit för det. Varför inte lära sig av erfarenheten?
Nu är ju läget som det är, och då får du ta tjuren vid hornen och hantera det som en mogen, vuxen människa. Ungefär som någon som är mogen, myndig och vuxen nog att ha ett arbete för försörjning.
Gå till jobbet, pratat ut med snubben och ta eventuella konsekvenser av ditt handlande. Det är faktiskt inte svårare än så.
Och nej, man sjukskriver sig inte för att man har ågren över vad man gör på fyllan.