Hen är nog inte den enda som tappat bort sina skor på fyllan.En kallblodstravare som lagt tävlingsskorna på fyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hen är nog inte den enda som tappat bort sina skor på fyllan.En kallblodstravare som lagt tävlingsskorna på fyllan
Kan man sälja bara halsar? Har också en oanvänd liggandes men trodde inte det gickJag har försökt få köpa en hals till amigotäcken av en som säljer en oandvänd. Problemet är att hen begär mer än vad nypris i butik är och vägrar sänka priset med hänvisning till att hen har betalat ett högre pris för den
Klart man kan! De säljs ju separat i butik. Kan tänka mig att många har täcken de gärna skulle vilja ha hals till, men blir lite "snåla" eftersom de är så pass dyra i butik.Kan man sälja bara halsar? Har också en oanvänd liggandes men trodde inte det gick
Fast det är ju bra att hen inte tävlar när hen är full
Absolut!Kan man sälja bara halsar? Har också en oanvänd liggandes men trodde inte det gick
Den var full utom tävlan?Nolltolerans har ju funnits länge.....hur slank denna genom liksom?
Eller "har fång, eksem, måste gå med specialskor" ovanpå det."underbar sällskapshäst" som sen varken går att rida eller köra eller lämnas ensam
Tickar inte i någon av mina boxar för sällskapshäst direkt..
Låter spännande! Slår till direkt.En som säljer ett "Kompilations bett med ett dion träns"
Those who can’t do, teach…?I Norge: 5 år gammel ponni, fin lærehest....
Om jag skulle annonsera ut alla mina grejer i samma veva blir det en kilometer listaDet märks att man är prylnörd när man ser en annons som
'Massor till salu, har ingen häst kvar' (eller liknande)
Och annonsen innehåller cirka fem-sex saker
Men alla vill ju ha foder för lättfödda så asbra att skriva i en annons!"Analyserat hösilage perfekt till lättflödda hästar!"
Jättehögt i socker, kvot på 3 och meddelhögt i energi
Hur skulle det vara bra för någon häst?
Tycker nästan alltid att det som annonseras ut som perfekt "hästfoder" har skitkassa värden."Analyserat hösilage perfekt till lättflödda hästar!"
Jättehögt i socker, kvot på 3 och meddelhögt i energi
Hur skulle det vara bra för någon häst?