Helt klart ett bättre köp
Dessa går ju dessutom använda till tävlingar. Den regnbågsfärgade går bara använda om man anordnar Påskhoppet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart ett bättre köp
Bara 4e och 5e pris
Ja kan inte folk sluta med det? Även om hästen är fin nu kan en flytt ta mycket på dem i den åldern..Ännu en som vill sälja en 29 åring
Ännu en som vill sälja en 29 åring
Risken finns nog att fler kommer försöka bli av med sina seniorer….. det kan bli dyrt att ha häst i vinter och endel kanske tror och hoppas att nån annan vill/kan/har råd att ge den ett bra hem när man själv inte längre kan.Ja kan inte folk sluta med det? Även om hästen är fin nu kan en flytt ta mycket på dem i den åldern..
Jag undrar alltid om de får några svar.Många unghingstar som söker fodervärdar till hösten, att jag aldrig tänkt på det. Så mycket pengar jag kunde sparat på hingstbeten…
Framförallt är det dyrt att ta bort en häst och jag är så krass att jag utgår ifrån att det är därför endel säljer hästar de borde tagit bort hemma om de inte kan ha den kvar.Risken finns nog att fler kommer försöka bli av med sina seniorer….. det kan bli dyrt att ha häst i vinter och endel kanske tror och hoppas att nån annan vill/kan/har råd att ge den ett bra hem när man själv inte längre kan.
Ja absolut.Framförallt är det dyrt att ta bort en häst och jag är så krass att jag utgår ifrån att det är därför endel säljer hästar de borde tagit bort hemma om de inte kan ha den kvar.
#failHar en sökordsbevakning för antika/-ish stigbyglar på ett auktionshus på nätet. Fick ett mejl om att det kommit in några och går glatt in på sidan. Möts av tre par sporrar.
Eller som när man kollar på hundhalsband på tr*dera och hälften av "halsbanden" som S*llpy lagt upp är i själva verket såna nyckelkedjor som var modernt i slutet av 90-talet komplett med nyckelring och pistolhake.Har en sökordsbevakning för antika/-ish stigbyglar på ett auktionshus på nätet. Fick ett mejl om att det kommit in några och går glatt in på sidan. Möts av tre par sporrar.
Jag fick ett bryt för ett par veckor sedan och skickade ett långt mail till S*llpy med konstruktiv kritik på hästavdelningen Saker som att hovkratsarna de säljer för 50 kr kostar 9:90 i butik, att benlindor säljs bäst i set istället för en och en i separata annonser samt att tex Pikeurbyxor säljs lättare om de skriver ut storleken ordentligt istället för uppskattad - och sedan såklart var man brukar hitta storlekslapparna på dem och hur man tolkar storlekarna.Eller som när man kollar på hundhalsband på tr*dera och hälften av "halsbanden" som S*llpy lagt upp är i själva verket såna nyckelkedjor som var modernt i slutet av 90-talet komplett med nyckelring och pistolhake.
Ja jag har gjort samma för några år sedan. Visst jag förstår att det är svårt för personalen som sitter och gör annonserna/sorterar att veta vad allt är men det hade ju underlättat om ledningen sett till att det fanns någon lathundslista man kunde kolla på ifall man är osäker på något. Ridsport är ju ändå en rätt stor sport så det går ju inte riktigt att komma undan genom att hävda att man sällan säljer sånt och därmed inte "behöver veta" saker om det.Jag fick ett bryt för ett par veckor sedan och skickade ett långt mail till S*llpy med konstruktiv kritik på hästavdelningen Saker som att hovkratsarna de säljer för 50 kr kostar 9:90 i butik, att benlindor säljs bäst i set istället för en och en i separata annonser samt att tex Pikeurbyxor säljs lättare om de skriver ut storleken ordentligt istället för uppskattad - och sedan såklart var man brukar hitta storlekslapparna på dem och hur man tolkar storlekarna.
På vilda utekvällar kan allting händaEn kallblodstravare som lagt tävlingsskorna på fyllan
På vilda utekvällar kan allting hända