Har du försökt sälja en bil på Blocket nån gång? Då om inte förr så tappar iaf jag hoppet om mänskligheten!Känns som att det skulle vara enklare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du försökt sälja en bil på Blocket nån gång? Då om inte förr så tappar iaf jag hoppet om mänskligheten!Känns som att det skulle vara enklare.
En ponny som inte kan "tjäna sitt levebröd" på lektioner är ju oerhört dyr i drift på en ridskola, och förhindrar kanske dessutom att man kan ta in en ny som passar/behövs i verksamheten. Så jag förstår att en ridskola är beredd att sälja billigt, även om inget är fel med ponnyn (mer än att den kanske har tröttnat).Ponny till salu för att den är ”för lat” för ridskolan..
Tycker den ser ut att vara en trevlig, snäll, lugn och trygg ponny av filmen att döma. Dessutom en större d-ponny, så jag tänker den hade varit perfekt för äldre barn/vuxna som inte ännu är så rutinerade?
Men jag tro det är mer som inte kommer fram i annonsen, för den var misstänkt billig och har inte blivit såld fast jag sett annonsen förut.
Jag har. En annons som inte innehåller viss info, drar till sig nötterna. Jag höll på att få hjärnblödning så jag kostade på mig att uppdatera texten och slapp dem sen. Därefter var det lugnt och skönt ett tag. Sen var det en som köpte bilen utan tjafs.Har du försökt sälja en bil på Blocket nån gång? Då om inte förr så tappar iaf jag hoppet om mänskligheten!
Inte enligt min erfarenhet, sålt både en dyr och en billig bil med all tänkbar info men nötterna var detsamma.Jag har. En annons som inte innehåller viss info, drar till sig nötterna. Jag höll på att få hjärnblödning så jag kostade på mig att uppdatera texten och slapp dem sen. Därefter var det lugnt och skönt ett tag. Sen var det en som köpte bilen utan tjafs.
Jag undanbad däcksparkare och skambud. Sen informerade jag om att jag inte hade bråttom att bli av med bilen. Det täckte upp bra.Inte enligt min erfarenhet, sålt både en dyr och en billig bil med all tänkbar info men nötterna var detsamma.
Det fick jag iaf, inget som hjälpte på packet.Jag undanbad däcksparkare och skambud. Sen informerade jag om att jag inte hade bråttom att bli av med bilen. Det täckte upp bra.
Jag undanbad däcksparkare och skambud. Sen informerade jag om att jag inte hade bråttom att bli av med bilen. Det täckte upp bra.
Jag lämnade min bil som inbyte, trots jag förlorade mycket på det.Det fick jag iaf, inget som hjälpte på packet.
Det har jag iofs inte, alla mina bilar har hamnat på skroten när jag blivit klar med domHar du försökt sälja en bil på Blocket nån gång? Då om inte förr så tappar iaf jag hoppet om mänskligheten!
Äldre ponny säljes som skogsmulle
”Pigg och aldrig sjuk.
Dock åldersrelaterade problem som PPID men det togs i tidigt skede så funkar som vanligt med en tablett om dagen. Fick spatt för några år sen men det är nu läkt”
Person söker stångbett i storlek 10.5 cm, får svar så som "jag har ett 12 cm"
Eller folk som vill sälja bett som alldeles uppenbart inte är stångbett och de flesta inte ens i rätt storlek.
Har hört från flera som tror att ett rakt bett är detsamma som stångbett
Okej. Det måste väl vara nån egen tolkning för att det ser ut som en stång eller?Har hört från flera som tror att ett rakt bett är detsamma som stångbett
Okej. Det måste väl vara nån egen tolkning för att det ser ut som en stång eller?
Alltså när man tittar typ i kataloger på bett ligger oledade bett under stångbett.Har förstått att det är ett feltänk, man tror att det är en stång för att det inte är ledat.
Alltså när man tittar typ i kataloger på bett ligger oledade bett under stångbett.
Har förstått att det är ett feltänk, man tror att det är en stång för att det inte är ledat.
Alltså när man tittar typ i kataloger på bett ligger oledade bett under stångbett.
Ja, gjorde en snabb bildgoogling på stångbett och det kom upp en hel del raka bett.Då förstår man i alla fall var missförståndet har sitt ursprung.