Min hovslagare heter Snorre. Han är från Norge.
Skaraborg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hovslagare heter Snorre. Han är från Norge.
Skaraborg?
Ajemän! Du har samma kanske?
Honom hade jag, om det nu är samma kille. Helt underbar, den enda som mitt bitchiga sto låt sig skos av Så trevlig och snällAjemän! Du har samma kanske?
Alltså, jag vet inte om det gör det hela bättre?Det är definitivt emojis på de ställena @fraggelzebra jag gissar på många av typen .
Tycker det är positivt att ägaren har bestämt att omplacera grimman, efter att ha insett att hen inte kan ta hand om den tillräckligt bra.Såg just en som vill sälja en vanvårdad grimma
Antar att autokorrekt har varit framme, men jag fattar inte varför folk inte kollar upp sina annonser ordentligt innan man publicerar dem.
Såg just en som vill sälja en vanvårdad grimma
Antar att autokorrekt har varit framme, men jag fattar inte varför folk inte kollar upp sina annonser ordentligt innan man publicerar dem.
Nu blir det virrigt här. Många frågetecken, bildligt och bokstavligt talat. Har bytt ut alla hästnamn mot bokstäver, men utöver det är texten intakt...
"Då kommer vi till honom m STORT H ???? sist men absolut inte minst min så vackra ????????
X ? f. 14/5-18 e. Y - Z - Å u. A ? e. B - C - D - E - F underbart vackra X ???? den här fina killen visades också fast även han växer enormt just nu och är i en växtfas så fixade även han sin visning m stor ????och fick fin bedömning högställd bra manke välformat kors normal steglängd lätt och rytmisk grovbenad 22 poäng med 7,5 på extreiör 7,5 på allm intryck 7 på alla sina gångarter och 73% men när han växt färdigt kommer gångarterna mer till sin rätt och han har dem i uppförsbacke ???? den här killen kommer bli skimmel född svart alltså säger bara wow !! Han är så vacker ?"
En person som erbjuder "avverkning av häst"
Förstår ju vad som menas men kanske rätt ord i sammanhanget hade varit bra!
Eller är det något man tar till om man har en ponny som växt över?Låter lite väl brutalt...
Han kanske heter Hen? Det hade iaf jag tyckt var humorSåg en annons om en tupp som gavs bort gratis.
Resten av annonsen refererar till tuppen som "hen" utom på ett ställe. Jag undrar lite i mitt stilla sinne varför det var viktigt att kalla en tupp hen när den ändå ges bort som tupp?
Det blir smått komiskt.
"Hen finns i XXX och är trött på att bli mobbad, hen vill ha ett nytt kärleksfullt hem.
Hen är van att springa lös här på gården och kommer alltid hem när hen ska (ler).
Det är synd om honom och jag vill verkligen inte slakta utan omplacera!
Hen kostar ingenting, bara du tar väl hand och hämtar honom här på gården."
Han kanske heter Hen? Det hade iaf jag tyckt var humor
Skrollade förbi en medryttarannons. Hästen som sökte medryttare var ett "halvblod av äldre typ" (tänk snudd på "lätt kallblod" i typ!) på 160 cm, född tidigt 00-tal. Medryttaren fick vara max 165 cm/ 60 kg, eftersom att hästen inte var så stor och viktbärande. Vad var det för fel på den hästen (eller möjligen ägarens idéer?) kan man ju börja undra...