Vintern är ju här och hö/ensilage är ju dyrt...
J-la svinpäls till ägare
Verkligen. Spanar på annonser då och då men mår lika dåligt varje gång eftersom det alltid finns den här typen av annonser ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vintern är ju här och hö/ensilage är ju dyrt...
J-la svinpäls till ägare
Silversvart swb med en brun och en svart förälder. Hur går det ihop?
Ah, hon var reggad brun Visste inte att silver fanns hos swb.Mamman är också silver men syns knappt.
Ah, hon var reggad brun Visste inte att silver fanns hos swb.
Konstigt att de knappt syns... har aldrig hört om det på islänning, men värre är ju att man inte vill ha dubbla silveranlag och den risken ökar ju om det är svårt att seNej, det är ganska nytt, kommer från KWPN där det visst finns. Dock verkar det vara lite lurigt eftersom det knappt syns på många.
Tycker jag har sett många hästar födda i början av -90 talet ute just nuVerkligen. Spanar på annonser då och då men mår lika dåligt varje gång eftersom det alltid finns den här typen av annonser ute
Spatthäst bortskänkes för symbolisk summa för ägaren har inte tid att ta hand om en ofräsch häst. Verkar vara nyupptäckt, aktiv spatt utifrån annonstexten att döma
Verkar vara en varmblodstravare, rörigt skriven annons men jag tycker mest bara synd om hästenJa, för inköpet är ju det absolut dyraste med hästen......
Tycker jag har sett många hästar födda i början av -90 talet ute just nu
Spatthäst bortskänkes för symbolisk summa för ägaren har inte tid att ta hand om en ofräsch häst. Verkar vara nyupptäckt, aktiv spatt utifrån annonstexten att döma
man kanske inte vill veta men frågan är ju hur personliga ett par sporrar kan bli
noterade en lite motsägelsefull sak. FB - översättningar - inte i sitt esse.
"Smuk 4års Irish Cob hoppe sælges"
översattes med
Vackert 4 år irish cob jump såld
jaha så det var ingen ide att kolla den annonsen då nu är jag ingen hejare på danska men kan väl gissa mig till att den är till salu.
Skulle aldrig ens fundera på att skicka ut min tant (92a) på anonns. Hon får vackert stanna tills hon går hädan. Förstår inte varför man säljer så gamla hästar. Det enda jag hade kunnat tänka mej är att skänka till en medryttare eller skötare som känner hästen sen länge.Tycker jag har sett många hästar födda i början av -90 talet ute just nu
Hur sjutton kan det där bruna stoet vara silverbrunt? Är det säkert?Mamman är också silver men syns knappt.
Hur sjutton kan det där bruna stoet vara silverbrunt? Är det säkert?
Btw: jag som inte har en aning om SWB, är det fin stam på henne eller är hon färgavlad bara? 100 laxar för en fölis var i smaskigaste laget väl?
"mycket bra sinne, snäll, söt, hårt arbetande, snabb
lätt att montera
mycket bra för nybörjare"
Käckt med hästar som är lätta att montera för alla oss som inte är så vana vid att behöva göra det själva.
IKEAs nya storsäljare.