Jo, men har sett att hon delat samma annons i flera grupper på facebook efteråt och hon har inte ändrat något. Påstår fortfarande att det är en renrasig new forestBra att du kommenterade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men har sett att hon delat samma annons i flera grupper på facebook efteråt och hon har inte ändrat något. Påstår fortfarande att det är en renrasig new forestBra att du kommenterade
Men va? Vad trött jag blir när folk är oärliga med saker, särskilt något så uppenbart som vem som helst kan googla sig till sanningenJo, men har sett att hon delat samma annons i flera grupper på facebook efteråt och hon har inte ändrat något. Påstår fortfarande att det är en renrasig new forest
Ska erkänna att jag nog inte läste så ordentligt, men vad var det som gjorde att den inte kunde testas ens? Nyfiken.Jo, men här skulle man ju inte kunna testa den ens. Att det är som du beskriver känns ju inte lika konstigt.
Ska erkänna att jag nog inte läste så ordentligt, men vad var det som gjorde att den inte kunde testas ens? Nyfiken.
Jaha.... fast det var inte min häst heller. Nu vet jag förvisso inte hur länge hästen i annonsen hade stått, men men...Anledningen var just att den inte var igång. Det var det som var så förbannat löjligt......eller att man ska fundera på om det inte var något de försökte dölja.
Jaha.... fast det var inte min häst heller. Nu vet jag förvisso inte hur länge hästen i annonsen hade stått, men men...
Precis och i skritt kan man göra mycket. Skada är något annat men håller med om att den ska vara frisk.Jag tänker att även om hästen stått i ett år eller mer så ska det ju inte vara några problem att rida, typ ridborgarmärket.
Om den stått pga skada ska den vara frisk och/eller vara igång när man säljer den, om det inte står klart och tydligt att den fortfarande är skadad eller friskförklarad men inte testad igångsatt.
Japp det tycker jag också dålig stil!Men va? Vad trött jag blir när folk är oärliga med saker, särskilt något så uppenbart som vem som helst kan googla sig till sanningen
"Föltäcke köpes till halvblodsföl i gott skick."
"Setts valack"
Den stod under shetlandsponnyer, så jag antar att det är det som menas...
Ja det kan det ju vara. Men när det är rubriken så kanske man ska kolla en gång extra..?Förmodligen autocorrect detta gissel
"Går tyvärr inte att provrida pga. tappsko"
Och det går inte att åtgärda, eller?
Den enda hovslagaren inom 30 mils radie har gått under jord
"Går tyvärr inte att provrida pga. tappsko"
Och det går inte att åtgärda, eller?
Den enda hovslagaren inom 30 mils radie har gått under jord
Hej! Jag har sökt hovslagare i såväl mitt som omkringliggande län i ett dygns tid nu och har ännu inte hittat någon med eller utan godkännande eller utbildning som har tid inom den närmaste tidsrymden eller är villig att åka en längre sträcka för en tappsko. Har ni några konkreta förslag på lediga hovslagare i min närhet är ni således varmt välkomna att delge mig dem.
Tyvärr bor jag i fel del av landet.Hej! Jag vet inte vilket län du "tillhör" men i min del av Skåne (SV) finns en del hovslagare att tillgå, huruvida de kan inom den närmsta tiden låter jag vara osagt. Min egen vet jag tar utkörningsavgift om det är länge än fem mil bort, har ingen aning om taxan då jag har hästen inom gränsen. Hovis brukar komma ett par dagar efter jag ringt om tappsko.