"Tidskrävande shettisvalack"
....
avslutas med
"Han är väldigt mycket häst i en liten kropp"
ärlighet varar längst
erkänner att jag blev lite sugen faktiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Tidskrävande shettisvalack"
....
avslutas med
"Han är väldigt mycket häst i en liten kropp"
ärlighet varar längst
Och strax under säljes ett NF-sto på 30 år, med "soleksem som är mycket krävande". Och den kostar 15 000.....Dags igen.......
"28-årigt fjordsto söker sista hem"
Säljaren betonar också att "pengar inte är det viktigaste......"
Man vill bara
Och strax under säljes ett NF-sto på 30 år, med "soleksem som är mycket krävande". Och den kostar 15 000.....
Ja vad säger man..????
Tror du jag blev förvånad när en bekant köpte en 28 årig ponny med cushings? Vet inte priset, men jag skulle då vilka ha betalt för att ta en sån ponny.att säljarna är obotliga optmister? för finns det verkligen någon som svarar??
Och alla vet väl att nerviga hästar alltid är bra hopphästar.Såg just en annons om ett föl som blir en bra barockhäst bara man lägger ett vitt täcke på den...
Med vita täcken blir en bra barockhäst
Och alla vet väl att nerviga hästar alltid är bra hopphästar.
Läste slarvigtJag förstår inte, förklara gärna
Det roliga med mitt inlägg är ju att annonsören inte kan skillnaden i stavning på tecken och täcken.
jättetragiskt!Såg just en bild i annons där jag genast reagerade på hullet. Extremt fet på bilden.
Tänkte i mitt stilla sinne att har den inte haft fång så får den snart.
Läste texten och givetvis hade den haft fång men hade trots det "fungerat" på bete i år.
Ja, alla själar är väl personliga.Eller när folk säljer pga "personliga själ"
När man säljer ett sto med en färg som ej är godkänd för rasen och marknadsför henne som att hon har "unik färg" och "något helt extra"....
Iofs får man väl hoppas att avelsintresserade är insatta, men man kan ju tänka sig någon som blir förtjust i färgen och tänker att henne kan jag ju ta ett föl på sen.. Och då först inser att hon inte är godkänd...
En bekant delade någons häst"annons" på facebook igår. Inleddes med:
"Ska jag vara tvungen att avliva X? Är det ingen som vill ha henne?!"
Följt av bild på häst och knappt nån info om den. Klickade in på personens sida och hittade orginalannonsen, som personen lagt ut ca 4 dagar tidigare. Kallblodsridtravare i klassen billig, knappt nån info utom ålder och att den inte kan vara själv inne, ute eller när den transporteras.
Såå, får man inte hästen såld på mindre än en vecka så hotar man med att avliva den och hoppas på delningar?!
Kom upp i mitt flöde med. Tänkte samma som du.En bekant delade någons häst"annons" på facebook igår. Inleddes med:
"Ska jag vara tvungen att avliva X? Är det ingen som vill ha henne?!"
Följt av bild på häst och knappt nån info om den. Klickade in på personens sida och hittade orginalannonsen, som personen lagt ut ca 4 dagar tidigare. Kallblodsridtravare i klassen billig, knappt nån info utom ålder och att den inte kan vara själv inne, ute eller när den transporteras.
Såå, får man inte hästen såld på mindre än en vecka så hotar man med att avliva den och hoppas på delningar?!