Ring och erbjud ett byteHittade deras nästa häst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring och erbjud ett byteHittade deras nästa häst
Exakt, det tänkte jag också på.För att inte tala om vilka värderingar man lär ut när det gäller till att ta hand om ett djur som inte mår bra :/
Exakt, det tänkte jag också på.
Djur är inte några slit och släng - varor.
Och är en av anledningarna till att jag ändock behåller en äldre, folkskygg, ibland bitsk kanin (omplacering med brokig historia) trots att jag hellre skulle haft en ny lite trevligare hona. Jag måste ju lära barnen att varje liv är värt, att man tar hand om sina djur.
Och i år har dottern på fem år både kunnat ge godis i hand och klappat lilla rädda tantkaninen
För att inte tala om vilka värderingar man lär ut när det gäller till att ta hand om ett djur som inte mår bra :/
Håhå, noromectin ute till högstbjudande på auktionssajt
Nu blir alla slentrianavmaskare glada
Finns säkert seriösa som faktiskt behöver på riktigt men oavsett är ju försäljningen inte tillåten..
"Pga ett felutskick från Apotea så fick jag 50st dossprutor istället för 10st som jag hade på receptet. Eftersom det är ett receptbelagt medel kan Apotea inte ta tillbaka sprutorna och jag har ingen användning denna mängd"
Nej.
Får man egentligen sälja vidare receptbelagt
Jag har anmält annonserna med hänvisning till det. Hoppas sajten tar det på allvar.
Får man egentligen sälja vidare receptbelagt
Jag också, inte ok.Jag har anmält annonserna med hänvisning till det. Hoppas sajten tar det på allvar.
Håller med, om Apoteket gjort fel borde de ju kunna ta tillbaka.Jag blir dock inte förvånad. Vem vill ha kvar 40 sprutor som Apoteket vägrar ta tillbaka?
De tar ju emot gammal medicin, vilket ju i praktiken är medicin som blir över trots recept. I och för sig får man inte pengar tillbaka men med kvitto och avmaskningsmedel kan jag tycka det är skitlöjligt att man inte får lämna tillbaka. Det är ju inte en unik blandning.
Herregud, där trillade polletten ned!Men men men!!! Det är ju samma människa som säljer hindrena!!!!
"Vi söker en snäll och godtrogen häst som vill ridas ut, dressyr och hoppa lite"
ja det underlättar ju med en lättlurad häst om man vill lura i den lite medicin i maten eller lura in den i transporten