Det står i ett tidigare inlägg.
Tror att annonsen är borttagen nu för jag hittade dem inte nu.
Nejdå, de finns kvar. Går man in i gruppen och söker på "hinder" så kommer de upp (bland massa annat såklart).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det står i ett tidigare inlägg.
Tror att annonsen är borttagen nu för jag hittade dem inte nu.
Kolla mitt förra inlägg så står Facebook sidan med.Blir väldigt nyfiken på de där läckra glitterhindren () så någon snäll får gärna pm:a mig om vilken grupp på fb
Såg detta nu, tackDet står redan i inlägg nr. 815.
Först nu såg jag även hennes andra annons "konstnärsprojektet" för 15 000! Tanken skulle kanske ha funkat om den som målat hade haft någon form av talang.
Vilken värld lever man i om man tror att någon vill betala stora pengar för det där kladdet?
Väldigt länge sedan det fans något som hette sjukpensionär.Alltså, det känns som att vi hackar lite för mycket nu. Hon kanske rent utav är medlem här?
@Zinfernia Jag tyckte de blå bommarna med nattmotiv var rätt tuffa, men hjälp vilket pris
Och folk verkar vara intresserade... Kanske något jag ska satsa på som sjukpensionär, välbetalt iallafall
Konstigt då att det fortfarande pratas om sjukpension om det inte finns sjukpensionärer?Väldigt länge sedan det fans något som hette sjukpensionär.
Nuförtiden heter det sjukersättning, är man under 30 heter det något annat.Konstigt då att det fortfarande pratas om sjukpension om det inte finns sjukpensionärer?
I det jag länkade står det sjukpension och siffror för 2017.Nuförtiden heter det sjukersättning, är man under 30 heter det något annat.
Nu hittar jag inte din länk, men du kan ju leta efter sjukpension på FKs hemsida.I det jag länkade står det sjukpension och siffror för 2017.
Det är inte samma sak. Jag har fått sjukpension i perioder då jag varit sjukskriven några veckor. Det är en del av tjänstepensionen. Som du ser i din länk kan man alltså få sjukpension (från pensionsförsäkringsbolaget) samtidigt som man får sjukersättning från försäkringskassan, det som förr hette sjukpension.Konstigt då att det fortfarande pratas om sjukpension om det inte finns sjukpensionärer?
Såg den också"Han är hur go & snäll som helst när man fått tag i honom. Han älskar att leka tafatt i hagen.
Han behöver komma till ett hem som har möjligheten att ha honom på box ett tag för att pyssla om honom. Han är en lite tjockis som i nuläget behöver träning & kontroll på maten. Han vill inte ha någon på ryggen men han älskar promenader & körning."
hästen i fråga är född 1988...
29 år, nääääe då e de väl bättre att låta hästen somna in i så fall än att den ska behöva flytta till nytt hem.Är det verkligen någon seriös som köper en häst född 1988
Jag har en häst född 1988 och jag skulle ALDRIG få för mig att sälja henne.