Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"jaktstång Vet ej storlek , men passar på alla mina storhästar."
Jaha.
:banghead:

En tanke kan ju vara att mäta men jag vet inte.

Såg en sadel också, "bom 34 eller 36" hur svårt är det att kolla upp istället för att gissa :meh:

Men hallå alla storhästar har ju samma storlek, är du född igår eller?:angel:

Var det inte katten som troddes vara skyldig? :D
Minns inte, men analsex trodde skribenten det berodde på.
När sonen födde upp skogisar (medlem i SVERAK) fick vissa utvalda hanhundar luftkoppulera mad f:devil::devil::devil:nskapet så det blev tyst så man kunde sova. Kattskrället ställde sig på sängen med rumpan över kanten så hundskrället kom åt, naturligtvis under uppsikt så han inte hade möjlighet att kunna ta sig in, hålla greppet eller bita i nacken.

När sonen födde upp skogisar (medlem i SVERAK) fick vissa utvalda hanhundar luftkoppulera mad f:devil::devil::devil:nskapet så det blev tyst så man kunde sova. Kattskrället ställde sig på sängen med rumpan över kanten så hundskrället kom åt, naturligtvis under uppsikt så han inte hade möjlighet att kunna ta sig in, hålla greppet eller bita i nacken.
Eeeh..?? :confused::crazy:O_o

Jag hoppas verkligen att jag helt och hållet missuppfattat din beskrivning :eek:

Jag hoppas verkligen att jag helt och hållet missuppfattat din beskrivning :eek:

Det har skrivits mycket om denna tråd i forumet genom åren , du kan själv söka fram den. Eftersom den inte på något sätt handlar om en annons tycker jag att vi släpper den här i denna tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 063
Senast: Bison
·
Svar
2 001
· Visningar
98 574
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 167
Senast: Lilla
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
42 384
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar