"är uppfödd på bra kvalitetsfoder. "
Ja det är ju bra förstås men första gången jag sett det i en annons. Står först av allt dessutom.
Ja det är ju bra förstås men första gången jag sett det i en annons. Står först av allt dessutom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ungefär som familjen som sökte en hund mellan 1-4 års ålder och får svar "jag har hundvalpar till salu nu"Älskar helgarderingar
-Söker detta träns i cob, full fungerar också. Svart eller brun eller ljusbrun.
(Specifika tränset finns bara i de färgerna)
-Söker detta schabrak i vitt strlk full. Andra färger också intressant. Eller annat schabrak i vitt.
Eller de här säljarna som tokchansar;
En person har en fråga kring några kostnader då hon börjar luta åt att skaffa häst igen.
Hon drömmer om ett stoföl av sin ras. Berättat som en parantes sådär.
Någon svarar: 'jag har en sjuåring till salu'.
Varken svar på frågan eller vad personen sökte efter i hästväg.
"är uppfödd på bra kvalitetsfoder. "
Det här är också intressant, inte avel och en annan annons
"Passar bra inom dressyr med sina höga fina frambenslyft"
Ja men då måste det ju vara en perfekt dressyrhäst då.
annons om avelshingstar:
´"Isabell hingst."
Ingen mer info
Finns visserligen en bild och en länk till deras hemsida, men hela annonsen ger inte direkt något seriöst intryck. Ras, mankhöjd, meriter och stam kan man iaf skriva.
Ingen annons, men jag såg en som delat denna på Facebook... Kunde inte låta bli att dela med mig av den här
Man skulle egentligen svara och erbjuda en hoppkanin (dock till något högre pris)"Vi söker efter avelssto för hoppavel med bra härstamning och gärna egna meriter. Gott temperament och korrekt exteriör."
De kan tänka sig att erbjuda en symbolisk summa - 100 kr.
Där snackar vi fyndÅh, här säljer dom en "Hopp-ponny f. -05, imp Holland, med placeringar upp till LB.
65 kr"
DET var billigt........
Otrolig kapacitet har min ponny också:Eller ponnyn med otrolig kapacitet och så en bild på en stegrande ponny.