Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Älskar helgarderingar :D

-Söker detta träns i cob, full fungerar också. Svart eller brun eller ljusbrun.
(Specifika tränset finns bara i de färgerna)

-Söker detta schabrak i vitt strlk full. Andra färger också intressant. Eller annat schabrak i vitt.

Eller de här säljarna som tokchansar;
En person har en fråga kring några kostnader då hon börjar luta åt att skaffa häst igen.
Hon drömmer om ett stoföl av sin ras. Berättat som en parantes sådär.
Någon svarar: 'jag har en sjuåring till salu'.
Varken svar på frågan eller vad personen sökte efter i hästväg.
:rofl:

Älskar helgarderingar :D

-Söker detta träns i cob, full fungerar också. Svart eller brun eller ljusbrun.
(Specifika tränset finns bara i de färgerna)

-Söker detta schabrak i vitt strlk full. Andra färger också intressant. Eller annat schabrak i vitt.

Eller de här säljarna som tokchansar;
En person har en fråga kring några kostnader då hon börjar luta åt att skaffa häst igen.
Hon drömmer om ett stoföl av sin ras. Berättat som en parantes sådär.
Någon svarar: 'jag har en sjuåring till salu'.
Varken svar på frågan eller vad personen sökte efter i hästväg.
:rofl:
Ungefär som familjen som sökte en hund mellan 1-4 års ålder och får svar "jag har hundvalpar till salu nu"
Eller tjejen som sökte en vit klänning och fick fem svar med diverse rosa/lila i samma modell

Ingen annons, men jag såg en som delat denna på Facebook... Kunde inte låta bli att dela med mig av den här :rofl::rofl:

16995965_10154313446516430_268819027279189813_n.jpg

En liten häst (165cm) som knappt gjort någonting på 15 år (inga direkta prestationer), ingen direkt stam att hänga i granen. Finns ingen video heller. Den ska dom ha 100 000 för . Ehm, nej tack :rofl:

Inte en annons egentligen

BORTSPRUNGEN xx.
Har någon sett x?
x försvann i somras från sitt hem i xx.
Han är ca 2 år gammal. Svart med lite vitt på bröstet. Han är inte Kastrerad. x är väldigt social och gosig samt matglad kille.
Vet du vart x kan vara eller sett honom?

Nu blir jag ju nyfiken vad är x? Katt, hund, häst, get, mysoxe, barn? Vad ska jag titta efter? någon som är gosig och matglad? :D

Ingen annons, men jag såg en som delat denna på Facebook... Kunde inte låta bli att dela med mig av den här :rofl::rofl:

16995965_10154313446516430_268819027279189813_n.jpg

Gha, det där känns igen! Har en liten butik och ibland lägger jag ut enstaka kvarvarande varor på fb-sidan, till reducerat pris. Skriver alltid ut pris, storlek, frakt etc. Ändå kommer frågor om precis de sakerna! Tex; innan jul hade jag en liten "kalender" med en ordentligt nedsatt vara varje dag. Bla hade jag kvar ett regntäcke av ett visst märke, i storlek 135 (vilket jag också skrev, tydligt). Fick PM där personen ville köpa täcket, men att hennes häst hade storlek 145-155. Jag svarade då att täcket, som angivet, var i storlek 135. Fick då ett lite förnärmat svar om att "det ju minsann inte gick, det blir ju alldeles för litet!"

:confused: :meh:

Eller när jag säljer ut kvarvarande lager av en viss vara, med nedsatt pris, och är jättetydlig med att det endast gäller kvarvarande varor som finns i lager och folk ändå blir sura för att jag inte är beredd beställa hem just den storlek/färg på varan (som de alltså vill ha men som inte finns i lager) från leverantören och låta dem få den till det kraftigt nedsatta priset...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka