parfymflaska
Trådstartare
"Söker maka. Jag är en go och glad 50-åring (8 år) som söker efter någon som vill föra vidare mina gener.
Låt mig berätta lite om mig själv:
Jag är pigg och livlig för min ålder, kanske lite barnslig (folk tror ofta att jag är betydligt yngre än vad jag är
) Jag älskar barn men har tyvärr inga själv. Men jag har vuxit upp med en fin kille som jag skulle offra mitt liv för att skydda.
Jag har bra social kompetens, gillar verkligen när min familj får besök
Jag gillar närkontakt och att människor kramar mig men bäst är att bli kliad eller masserad
Min näst bästa egenskap är att jag är grymt bra på jakt! Jag älskar att jaga busar i skogen och all beröm jag får när jag varit duktig!
(Jag är en korsning mellan wachtel och beagle så jakten finns i blodet)
Jag är rätt snygg om jag får säga det själv och jag är vältrimmad för min ålder.
Men jag och min familj skulle gärna vilja ha fler av mig eller ännu bättre kopior!
Finns det någon söt tik där ute som vill ha fina valpar så ställer jag gärna upp!
Med vänlig hälsning Blixten och hans familj."
Ridå.
Låt mig berätta lite om mig själv:
Jag är pigg och livlig för min ålder, kanske lite barnslig (folk tror ofta att jag är betydligt yngre än vad jag är
Jag har bra social kompetens, gillar verkligen när min familj får besök
Min näst bästa egenskap är att jag är grymt bra på jakt! Jag älskar att jaga busar i skogen och all beröm jag får när jag varit duktig!
Jag är rätt snygg om jag får säga det själv och jag är vältrimmad för min ålder.
Men jag och min familj skulle gärna vilja ha fler av mig eller ännu bättre kopior!
Finns det någon söt tik där ute som vill ha fina valpar så ställer jag gärna upp!
Med vänlig hälsning Blixten och hans familj."
Ridå.