"Perfekt verksamhetshäst/lektionshäst"
Pris: 620 000kr
Då ska den banne mig vara PERFEKT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Perfekt verksamhetshäst/lektionshäst"
Pris: 620 000kr
Hahaha ja verkligen!Då ska den banne mig vara PERFEKT!
Vad sägs om en ettårig korsning mellan finnhäst och varmblodstravare, snäll och trevlig i hantering - kan lyfta på hovarna men aldrig blivit verkad.. Klart att hästen inte hunnit bli verkad speciellt många gånger som åring, men nån gång måste det väl ha behövts redan? Eller?
Min vän köpte nyligen en fyraårig kallblodskorsning som enligt säljaren ALDRIG blivit verkad . Han ansåg att hästar ska slita ner hovarna naturligt Hovarna såg fina ut så min vän undrade om säljaren ljög om verkningen men tyckte det var ett väldigt konstigt försäljningsargument. Nu är hästen f.ö. verkad.
Då ska den banne mig vara PERFEKT!
Den perfekta anläggningen givetvisMan kan ju undra vilken typ av verksamhet den är perfekt till för det priset
En person söker en jättesnäll och trevlig häst, som "måste vara helt trygg att köra". Pris: Billig eller gratis.
Tror folk verkligen att de kan få en helt okomplicerad häst för inga pengar alls?
'Söker häst som går på alla fyra'
En person söker en jättesnäll och trevlig häst, som "måste vara helt trygg att köra". Pris: Billig eller gratis.
Tror folk verkligen att de kan få en helt okomplicerad häst för inga pengar alls?
Min vän köpte nyligen en fyraårig kallblodskorsning som enligt säljaren ALDRIG blivit verkad . Han ansåg att hästar ska slita ner hovarna naturligt Hovarna såg fina ut så min vän undrade om säljaren ljög om verkningen men tyckte det var ett väldigt konstigt försäljningsargument. Nu är hästen f.ö. verkad.
För körning kan man få det. Varmblodstravare.
Ja, varmblodstravare har jag också bra erfarenhet som så, och de är ofta billiga dessutom, men just förväntningen att kunna få en okomplicerad häst gratis tycker jag känns märklig.Svarar mig själv som tillägg och ropar på @Sasse .
I mina ögon är vbl-travarna BRA hästar.
De har en del kroppsliga svårigheter när det gäller ridning, svårigheter för samling, lite svårt att vinkla korset, kräver mer träning för att hitta bärkraft och teknik.
Men maken till okomplicerade hästar på många andra sätt!
Och för hobbyridning eller hobbykörning (syftar nu inte på tävlingsgrenen sportkörning) är de ju jättebra hästar!
Ja, varmblodstravare har jag också bra erfarenhet som så, och de är ofta billiga dessutom, men just förväntningen att kunna få en okomplicerad häst gratis tycker jag känns märklig.
Det var dessutom i en kallblodsgrupp på facebook jag såg annonsen. Huruvida de även kunde tänka sig varmblodstravare vet jag inte dock.