Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg någon som erbjöd att sälja hästarna för X summa, eventuellt hyrköp i 24 månader a x summa
Vad tusan innebär hyrköp?
Schokumöller schabrak
Nya märket?
(Om man nu är osäker, Varför tittar man inte stavningen på själva schabraket på fotot som man lägger ut samtidigt?)
Typ hyra hästarna innan köp gissar jag?
Verkade baserat på annonsen vara någon form av avbetalning som slutade på högre pris så förstod inte skillnaden på en helt vanlig avbetalning och hyrköp
Aha, det förstår inte jag iheller isåfall. Jag har tidigare sett annonser där man får ha hästen på prov(hyra) den innan köp och att summan dras vid köp. Typ som när man långtidshyr en transport eller ngt. Hade aldrig vågat göra så själv..
Vad sägs om en häst undan ett skägsto?
Eller bägge delarna!Hm, antingen är modern tvåfärgad eller har en jädra massa hovskägg
Eller bägge delarna!
ExaktJo, det är ju inte helt ovanligt på irländarna
Ja, vad säger man? Ingen säljare som skryter om hur välutbildad hästen är iaf... Men jag blir lite förvirrad angående galoppen, han gillar att galoppera men verkar inte kunna galoppfattning?
du vet, bara gasa tills dom börjar galoppera
Får mig att tänka på min kusin som under ett samtal om hästar utbrast "Min favvohäst heter Milla och hon är skägg!"Vad sägs om en häst undan ett skägsto?
Annons för en varmblodstravare:
Ja, vad säger man? Ingen säljare som skryter om hur välutbildad hästen är iaf... Men jag blir lite förvirrad angående galoppen, han gillar att galoppera men verkar inte kunna galoppfattning?
Hästen som annonserades ut var skäck med enfärgad pappa, så mamman måste vara skäck.Vad sägs om en häst undan ett skägsto?
Så gör faktiskt många som rider travare full fräs uppför så får travaren ofta in galopp.du vet, bara gasa tills dom börjar galoppera