Var visst inte först...'Potentiell unghäst'
Svenskan??
Kanske menade man -unghäst med potential- ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var visst inte först...'Potentiell unghäst'
Svenskan??
Kanske menade man -unghäst med potential- ?
Var visst inte först...
Valpar och kattungar når vuxen ålder tack vare att de är så förbaskat söta. Jag svor både en och två gånger över ena valpen och exet över den andra. Konstigt nog så är kattungar mindre stressande än hundvalpar, måste vara deras klumpiga elegans i jämförelse med den klumpiga förstörelselustan.Valpar, absolut, kissar inne osv, och en hel kull med kattungar är också rätt stökiga. Men en enda... nä, jag kunde inte komma på en enda negativ sak..
Jag gör som du. Tyvärr gick ju det också åt helvete eftersom jag blev så kattsjuk så nu har jag bokat en kattunge som är leveransklar nästa vecka
Valpar och kattungar når vuxen ålder tack vare att de är så förbaskat söta. Jag svor både en och två gånger över ena valpen och exet över den andra. Konstigt nog så är kattungar mindre stressande än hundvalpar, måste vara deras klumpiga elegans i jämförelse med den klumpiga förstörelselustan.
Säg inte det!Ja, och så tuggandet...
visst kan kattungar riva ner saker som går sönder, men de tuggar sällan sönder sladdar eller fjärrkontroller till luftvärmepumpar...
Är ju det hade valpar/ kattungar eller bebisar i allmänt inte varit söta som bara den så hade man ju aldrig tagit till sig dem . Då är det ju liksom bara en liten ful boll som kissar/bajsar inne och har sönder saker .Säg inte det!
Mina kattungar (6 månader nu) har lyckats tugga sönder laddsladden till mobilen...
Men allt blir förlåtet när de sitter i knäet och kurrar så fint...
...nä... bara lampskärmarna på samtliga bordslampor ...Ja, och så tuggandet...
visst kan kattungar riva ner saker som går sönder, men de tuggar sällan sönder sladdar eller fjärrkontroller till luftvärmepumpar...
"Säljes pga energi & tidsbrist.
RING VID SERIÖST INTRESSE! SVARAR EJ PÅ SMS OCH MAIL!!
(Har jag dock inte möjlighet att svara, så skriv ett sms så ringer jag upp.)"
veterinärgranskad
Ja eller veterinärbesiktad kanske det heter? Översatte annonsen från finska så min hjärna kan ha slagit knut på sig själv där Veterinärgranskad är direktöversatt från finskans "eläinlääkärin tarkastama".Men vilken tur att hästen blivit granskad!
Menar nog MagnusinaLilla Raja kom till oss för 2 månader sedan och är en tik på 4 år.
Av någon anledning är hon livrädd för män, så det fungerar tyvärr inte hemma hos oss alls då hon är livrädd för min sambo.
Så därför måste vi ta det tunga beslutet att sälja henne.
Vi vill att hon kommer till ett hem där det inte bor en man, så vi säljer henne till en kvinna/ tjej som som kan ge massor av kärlek och omtanke, Raja är en jättego mysig hund på alla sätt och vis, hon gillar att ligga och mysa i knät, hon är kärleksfull och så mysig men bara med mig som är kvinnan i huset.
Så vi vill att hon får komma till ett hem där hon får känna sig trygg och slippa vara rädd.
Magnus
"Blivande 3 åring"
Ja jo jag förstår ju vad de menar, men det låter ändå lite roligtDet där tycker jag iof inte är så konstig, nu såhär i början på året tycker jag det är svårt att veta vad folk menar för ålder om de bara skriver 3-åring. Det vanligaste är ju att man räknar årsskiftet men vissa verkar gå efter när hästen är född.