Annonsera mera del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Annonserna som aldrig slutar finnas och som aldrig slutar förvåna.

33åringen som ska snart få vandra vidare. Kvar blir ju den andre hästen. För ridning körning, pigg och glad. Vill få ett sista hem-
ålder 27.

Säkert nån liten kille eller tjej som kan lära sig av den och få några fina år ihop men....

why? :(

"Vill du lära dig rida western ,Horsemanchip eller NH . Då har du en välskolad vän här ! Skolad i Western och horsenchip . B är tuff men känslig i ridningen och hantering så kräver erfaren ryttare . "

Va?O_o
Hur kan en häst ens vara "skolad" i horsemanship?

Ja, jag ser väldigt lite roligt i det hela. Jag blir mest cynisk och uppgiven. Sedan tittar jag på bilder på gulliga kattungar så blir det lite bättre ett tag.

Det sista är helt allvarligt, världen är skit på många nivåer just nu så det behövs lite gulliga kattungar som motvikt.
Håller med dig, de är så mycket dumheter överallt.
Gulliga valpar funkar också:)

här, då?

"
Ska veta att de är mycket häst. Att forma.

Kostnader för ha på foder. Går att distrahera."

det står lite mer i annonsen, med diverse särskrivningar men de sista två raderna tycker jag är roligast så jag tog bara med dem.

Hur distraherar man en häst? Och är det positivt eller negativt? :cautious:

:rofl: Jag full respekt för dyslektiker och de med andra läs/skrivsvårigheter men om man vet om det ber man väl ändå någon kolla annonsen?!

apropå diskussionen om medrytteri, betalt och så vidare...
här är någon som generöst nog inte behöver få betalt för att få rida.

"Hejhej! Jag är en tjej på 21 år och saknar att rida, jag önskar att få hjälpa till med ridningen hos någon. Jag hade häst när jag var yngre och är uppväxt med dom, men nu på senare dagar så känner jag att mitt hästblod kokar i mig. Jag vill inte ha betalt, men jag hjälper mer än gärna till att rida era hästar och kan även hjälpa till med mockning"

och vem vet, det kan ju vara en meriterad ryttare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka