Anna Anka pratar hund..

Sv: Anna Anka pratar hund..

Haha! Jag var också tvungen att kolla den på aftonbladet. :D Det är en otroligt allvetande kvinna det där! ;)

Jag får upp ett klipp från Schulman Show :D det var iofs också roligt att titta på, haha!

Prova sök på anna anka hund så får man fram klippet ;) Hon låter väldigt trovärdig också:cool:

Jag hittar inte klippet, vad heter det?

Senast ändrad:

Jag vet inte vad jag ska säga de gånger jag sett henne, ser väl mest ut såhär:eek: Jag tycker för övrigt att det ser bra att att hon pratar om själviska hundägare samtidigt som hon rycker till sig sin hund i halsbandet och putter bort sin dotter (?) Fascinerande människa det där..

Får inte fram något ljud men det kanske gör det samma ;)

Klicka på Anna Ankas julkalender, där finns det en som heter "Anna pratar om kamphundar"

Jag får inte fram det heller, trycker på det ni sagt i tråden. Kan någon vänlig (och mera tekniskt begåvad) människa skriva var hon säger i stora drag!:)

KL

Jag vet inte vad som är mest pinsamt... Hon själv eller de som faktiskt tittar på henne och därmed har gjort att tv3 fortsätter att göra programmen :crazy:

(Mina föräldrar tittar på henne. Jag har gett det en chans men stod inte ut.)

Ibland vill jag ändra mina 50/50 svensk/ungersk till 100 ungersk bara för att jag skäms över hennes pinsamhet :o

Tycker jag inte att du skall göra, däremot kan Anna Anka ändra till 100% polsk, eftersom hon är född i Polen och blev adopterad till Sverige när hon var 3 1/2 år.......så hon är inte ens svensk .

Haha ! Man kan ju bara skratta åt det hela!

Well... att alla som har "kamphundar" borde ga kurs med sin hund tycker jag ar bara riktigt:crazy: och att hon drog tillbaka hunden och puttade bort dottern var sakert for filmningen... Jag ser inte riktigt vad som var sa daligt. Men sa har jag inte sett nagot annat med henne heller.

Well... att alla som har "kamphundar" borde ga kurs med sin hund tycker jag ar bara riktigt:crazy: och att hon drog tillbaka hunden och puttade bort dottern var sakert for filmningen... Jag ser inte riktigt vad som var sa daligt. Men sa har jag inte sett nagot annat med henne heller.

Fast hon sa att man skulle bli tränare, visst att jag tycker det kan behövas mer kunskap än "vanligt" med skarpare raser (inte bara kamphundar, utan även tex anatolisk herdehund etc) men att bli tränare är ju en sådan sjuk överdrift!

Jag har även stött på MÅNGA fler aggressiva schäfrar än dobermanns, men inte kläcker jag ur mig att alla som äger en schäfer borde bli tränare för att deras hund är schäfer, då är den aggressiv. :grin:

Det tror jag kan vara en skillnad hur man uttrycker sig i Svenska och Engelska... Jag tyckte inte det var 'over the top' vad hon sa. Aven om hennes Svenska ar bra sa lever hon sitt live med Engelskan som huvudsprak och det ar latt att svanga till ordval och gramatik utan att man marker det sjalv.

Oh, och kulturen med "kamphundar" ar valdigt annorlunda i USA an i Sverige. Har ar problemen sa stora med "fighting" med hundar och aven om man bara anvander pitbulls for 'fights' sa anvands andra tuffa raser som "teaser dogs"... Industrin ar stor och vi hor massor om det.

Senast ändrad:

kl
Jag tycker hon hade en ganska så vettig åsikt om hundarna faktiskt. Det är svåra hundar och dom kräver faktiskt lite mera av ägarna än "vanliga" hundar. Och ska man skaffa en sån ras så bör man gå på träningar och verkligen lära sej hantera hunden.

Och sen säger hon ju inte att det är dåliga hundar bara att ägarna som har dom inte är tillräckligt bra helt enkelt och det kan jag hålla med om.

*kl*
Jag tycker inte att det var så upprörande. Det pinsammaste är väl att nån anser det värt att sända...

Vad jag hörde så sa hon att kamphundsägare ska gå kurs och bli "tränaDE", inte tränaRE.

Whats all the fuss about?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 632
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag blev så himla ledsen på kvällspromenaden idag. Eller tja, kanske inte så mycket ledsen som besviken. Det var så förbaskat kallt ute... 2
Svar
22
· Visningar
3 138
Senast: Sel
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 964
Senast: alazzi
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka