Anmälan till årsdebuten

Sv: Anmälan till årsdebuten

försöker komma på vilken klass jag var inne samtidigt som henne. tror det var i 120 med min andra häst. en mörk fux. nä det var nog inte jag hon startade nog 2 3 ryttare före mig.

försöker komma på vilken klass jag var inne samtidigt som henne. tror det var i 120 med min andra häst. en mörk fux. nä det var nog inte jag hon startade nog 2 3 ryttare före mig.

Om du rider för Sölvesborg så red du 2 efter i 120. Under mössan är jag oxå blond eller iaf var:cool:

Nä, då var det inte jag. Jag tävlar för sydslätten. Har ju inte kvar någon startlista. men det kan ha varit 3 efter kanske-

Ursäkta Betti såg inte att det var du som skrivit blondin:o Det måste vara åldern:angel:

Jag har egentligen inget emot hoppkvalen, blev mest lite stressigt nu då en av de planerade tävlingarna ställdes in. Nu får vi se om de får strunta i en dressyrtävling för att istället fixa klart hoppkvalen.
Känns lite trist dock :crazy: Nåja, de ska iaf hoppetävla 6 april och krisar det får de väl ta någon lokal LB veckan innan första ft.
Det löser sig :)

Jag håller på att bli galen av hoppkvalen, och jag bor inte ens i sverige och måste genomlida det... ska inte gå igång på mina exakta åsikter där tror jag :angel:

Jag håller på att bli galen av hoppkvalen, och jag bor inte ens i sverige och måste genomlida det... ska inte gå igång på mina exakta åsikter där tror jag :angel:

Jag har noterat att det varit lite upprörda känslor här. Cinna tävlas i hoppning iaf så för hennes del har det inte spelat någon roll.
Dock hade jag hellre sett en tidsgräns för hoppkvalen X antal månader tillbaka, inte bara pågående säsong. Kan ju skilja fler månader sen hoppkvalen gjordes under pågående säsong. Om du förstår hur jag menar ;)

Undrar vilka här på buke som anmält till Bordesholm? Ska ni innan på kursen? Och isf vilken dag/klass? Jag pratade med förbundet idag och de sa att utöver de som ska på kursen var det 6 st:rofl: Kanske en lite buke uppstarts träff må hända:idea:

Både Betti och Grolle är anmälda till Mantorp :) äntligen vår :)

Men som det ser ut måste vi släpa ner Grolle till Plönninge helgen före (60 mil för en 0,90) för å kunna få ihop säsongen :mad:

Jisses, 60 mil för en sketen 0,90 är ju sådär lagom inspirerande förstås :crazy:

Ja, speciellt som Grolle gått msv (som det hette då) och dotter inte är helt novis (även om jag här fått lära mig att det finns inga rutinerade juniorer:eek:)

Har anmält till Mantorp, 0,90.

Och då har du förstås läst den helt fantastiskt VETTIGA propositionen!:bow::bow::bow: Tänk om resten av FT-arrangörerna kunde gå på kurs hos Mantorp...anmälan stängs när klassen är full. Kalasbra, då behöver man inte fundera på om man blir bortlottad.:bump:

Veterinär + ambulans avgift medräknad i startavgift! kanonbra då man redan från början vet vilka avgifter det blir.

Inkvarteringsförslag och allt annat möjligt och omöjligt som man som deltagare vill veta. Superpropp!

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 998
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 099
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 509
Senast: Jeps
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 108
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar