Ångest och stressad

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet att det nog skulle hjälpa om jag tog en promenad men jag känner mig rätt handlingsförlamad, tankarna bara snurrar och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska göra.
Skulle behöva få upp mitt snittgångsträcka så vore bra med en promenad men är så ångestdarrig och vet inte hur jag ska göra. Kan inte ta nåt beslut.
Blir väl att jag går till närmaste affär och köper chips, läsk och glass. Känns som om jag vill "ångestäta", ångesten brukar lägga sig när jag ätit nåt onyttigt med mycket kalorier.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 039
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 420
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 187
Senast: Sasse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama