Samma människa har nu köpt broderier för 720 kr idag, förutom att hen har köpt 5 sen tidigare som jag inte har hunnit postat Så jag har 16 broderier att packa till hen nu.
Emoji-människan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma människa har nu köpt broderier för 720 kr idag, förutom att hen har köpt 5 sen tidigare som jag inte har hunnit postat Så jag har 16 broderier att packa till hen nu.
Nä, men jag fick kuvert nr 2 idag, och båda kuverten med pengar har haft stickers på sigEmoji-människan?
Nä, men jag fick kuvert nr 2 idag, och båda kuverten med pengar har haft stickers på sig
Nästan så hon skulle börja brevväxla med min farmor, hon sätter alltid på typ 5 klistermärken på alla brev och kuvert Till vissa brevvänner så pillar dom bort klistermärket och går det att fästa det på det vändande brevet så skriver dom en liten siffra, vissa kan ha åkt fram och tillbaka 5-6 gångerÅh, de måste du nästan spara
Nästan så hon skulle börja brevväxla med min farmor, hon sätter alltid på typ 5 klistermärken på alla brev och kuvert Till vissa brevvänner så pillar dom bort klistermärket och går det att fästa det på det vändande brevet så skriver dom en liten siffra, vissa kan ha åkt fram och tillbaka 5-6 gånger
KapselgarderobEn egen variant av utmaning eller av kapselgarderob?
Men berätta då!Kapselgarderob
Igår bytte jag bort sex tallrikar (ett felköp, fick för mig jag ville ha vitt o silver, men nä de blev rosa istället ^^) mot en Hälsans Kök-frysprodukt. o idag skrev en att hon ville ha kakfatet jag lagt ut, ska byta de mot två bananer ^^ småsaker, men färre saker som dräller hemma o bra de kmr till nån annan fått mersmak o ska lägga ut mer!
//r
Äger inte så mycket kläder, så det räcker med att rensa bort kläder ur säsong för att jag skall ha 30-35 plagg i garderoben.Men berätta då!
Vad består din garderob av nu i höst?
Sätt ut dom som bortskänkes mot avhämtningJag har insett att vi har för mycket prylar
Började dagen med att ge bort ett tiotal böcker till mina kollegor och har lagt ut (och förhoppningsvis redan sålt) en väska i en fb-grupp. Tänkte ta onlineförsäljningar typ en i taget för att inte bli komplett tokig på folk...
Men gamla, billiga IKEA-möbler, är det lätt att bli av med såna? Det vore skönt att slippa böket med att köra till tippen och roligt om de kom till användning. Det är ju ändå hela grejer.
Skänk bort till erikshjälpen eller liknande!Dvd-skivor, slänga eller skänka bort?
Ev värde finns nog endast om någon behöver komplettera sin egen.Jag samlade i flera år på en antik servis från Gustavsberg. Den är rätt ovanlig och det mesta jag har är från 1905. Pallar jag med att sälja den? Jag använder den ju inte, men den har ett stort affektionsvärde.
Hur mycket får man för en servis numer? Är de ens värda någonting?
Denna är en Gustavsberg Vildros, som är lite ovanlig.