Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tradera skickade över betalningen för mina betalda auktioner idag. Nu har jag nått över halva mitt säljaprylsparmål, har bara 49% kvar till mål, dvs sålt saker jag inte använder för 5100:-!
Tradera skickade över betalningen för mina betalda auktioner idag. Nu har jag nått över halva mitt säljaprylsparmål, har bara 49% kvar till mål, dvs sålt saker jag inte använder för 5100:-!
Riktigt bra jobbat!Tradera skickade över betalningen för mina betalda auktioner idag. Nu har jag nått över halva mitt säljaprylsparmål, har bara 49% kvar till mål, dvs sålt saker jag inte använder för 5100:-!
Gick igenom min strump, tros och bh-låda igår... nu finns bara hälften kvar
Hur går det till att man hittar nya ouppackade trosor och bh'ar som är för små
Men å andra sidan så kan jag ju ge bort dom istället för att kasta
Jag hade en hel hög med strumpor som sett sina bättre dagar - dom fick gå.Har också sorterat strumplådan, var ganska intressant... Överraskande lite som måste kasseras och med ny sortering kan jag till och med hitta vad jag söker.
Vissa köpare är ju omständigare än andra... Har nu en tant som ska köpa broderi, som då ska skicka mig pengar i ett kuvert Jaja, det får väl funka det med.
Hon skickade även 3 höns-emojis i ett meddelande, sen blev det två katter i ett annatAww, det var ju lite gulligt