Hon skickade även 3 höns-emojis i ett meddelande, sen blev det två katter i ett annat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon skickade även 3 höns-emojis i ett meddelande, sen blev det två katter i ett annat
Haha Hon skickade även 3 höns-emojis i ett meddelande, sen blev det två katter i ett annat
Kapselgarderob?Jag jobbar på i det lilla, tror det har rykt ungefär 12-15 grejor idag. Trasiga strumpor, konstiga plastlådor... Kommer klara 250-sakers-gränsen imorgon.
Just nu funderar jag rätt mycket på kapselgarderob. Undrar om det är något att satsa på?
Jag försöker köra någon form av egen variantJag jobbar på i det lilla, tror det har rykt ungefär 12-15 grejor idag. Trasiga strumpor, konstiga plastlådor... Kommer klara 250-sakers-gränsen imorgon.
Just nu funderar jag rätt mycket på kapselgarderob. Undrar om det är något att satsa på?
Smart Tack för tipset, jag visste inte ens att det fanns sådana fb-grupperJag la precis ut fyra annonser i en bytes-grupp på facebook där jag tänkte byta till mig matvaror mot böcker och hårfärger, får se hur det går. Tänkte grejor ut, förbrukningsvaror (och då mat som jag inte brukar ta mig råd att köpa) in... Om det nu fungerar. Någon som har erfarenhet av såna grupper? =)
//r
Jag försöker köra någon form av egen variant
KLVissa köpare är ju omständigare än andra... Har nu en tant som ska köpa broderi, som då ska skicka mig pengar i ett kuvert Jaja, det får väl funka det med.