Jag har massor med grejer ute i väntan på återbruket ocksåBebisen ville leka ute så jag har rensat lite i bagarstuganblir förhoppningsvis en tur till återbruket snart så det försvinner från gräsmattan också
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har massor med grejer ute i väntan på återbruket ocksåBebisen ville leka ute så jag har rensat lite i bagarstuganblir förhoppningsvis en tur till återbruket snart så det försvinner från gräsmattan också
![]()
Vilken service!Jag lägger bara allt skräp i ett garagehörn så tar sambon det till återvinningen. Himla praktiskt faktiskt.
Hrm. Måste nog förlåta honom för det där med hörnet nere i källaren![]()
Sålt ett par skor och KAN HA RÅKAT köpa en till sadel![]()
Åhå, en själsfrände! Självklart räknas inte sadlar man tillverkat själv.En kan inte ha för många sadlar....
....så länge de får plats!
//Sadelnörden (som faktiskt bara har 6st för närvarande. Varav 4st är sådana som jag gjort - de borde egentligen inte räknas...)
Gäller det hundgrejer också? Jag har bara några lådorSjälvklart räknas inte sadlar man tillverkat själv.
Testat att söka på nätet? Kan ju finnas....Rensade just kvitto&manual-pärmen. Jag borde också sortera den i kategorier men vem orkar... Var dessvärre på jakt efter bruksanvisningen för min duschhylla för att se om jag förstört den helt eller om saken går att montera upp men fann inget![]()
Bra påminnelse för min lediga dagTestat att söka på nätet? Kan ju finnas....