Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

Rensade just kvitto&manual-pärmen. Jag borde också sortera den i kategorier men vem orkar... Var dessvärre på jakt efter bruksanvisningen för min duschhylla för att se om jag förstört den helt eller om saken går att montera upp men fann inget:banghead:

En kan inte ha för många sadlar....
....så länge de får plats! :angel::laugh::up:

//Sadelnörden (som faktiskt bara har 6st för närvarande. Varav 4st är sådana som jag gjort - de borde egentligen inte räknas... :rofl: )
Åhå, en själsfrände! Självklart räknas inte sadlar man tillverkat själv.
Smart drag av dig att utbilda dig till sadelmakare 😄

Och när sadlarna inte får plats lämnas vissa iväg till försäljning så att det fås plats med fler.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
64 620
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
672
Senast: Unafraid
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 515
Senast: Bullen22
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 365
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka