Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow!! Bra jobbatBerget minskar sakta men säkert! Nästan 1kg smyckestillbehör såldes som ett paket så nu ser min, vanligtvis överfulla, smyckeslåda ut såhär
Visa bifogad fil 70431
Bra jobbat!Berget minskar sakta men säkert! Nästan 1kg smyckestillbehör såldes som ett paket så nu ser min, vanligtvis överfulla, smyckeslåda ut såhär
Visa bifogad fil 70431
Wow!! Bra jobbat
Det känns så skönt att äntligen se kaoset minska! Nästa annons blir nog all min extra spets (råkade köpa dubbelt och sedan har den bara blivit liggande. Någon av er sytokiga som blir sugna kanske ) och alla band och snören som jag fått i fel nyans och inte kommer att användaBra jobbat!
Är det stum eller stretch spets? Bredd? Jag syr ju en del underkläder så spets är ju "bra att ha"Det känns så skönt att äntligen se kaoset minska! Nästa annons blir nog all min extra spets (råkade köpa dubbelt och sedan har den bara blivit liggande. Någon av er sytokiga som blir sugna kanske ) och alla band och snören som jag fått i fel nyans och inte kommer att använda
Jag kommer spara en del som bra att ha också Det är både och. De tre till vänster är stumma och de andra stretchiga. De stretchiga är lite glansiga i mönstretÄr det stum eller stretch spets? Bredd? Jag syr ju en del underkläder så spets är ju "bra att ha"
Lite för smala för att jag skulle ha användning för dom men tack för att du fotade!Jag kommer spara en del som bra att ha också Det är både och. De tre till vänster är stumma och de andra stretchiga. De stretchiga är lite glansiga i mönstret
Visa bifogad fil 70441
Attans också Så lite såLite för smala för att jag skulle ha användning för dom men tack för att du fotade!
Jag har börjat lägga upp böcker som en galning! Gillar traderas funktion att automatiskt hämta beskrivning från streckkoden, även om en får kolla stavningen lite så gör det allt så mycket lättare!
Vanliga kläder tycker jag är svårt att sälja på Facebook även om de är nya. Vet inte hur det går på tradera. Är det alternativa/speciell still på kläderna så brukar facebookgrupper anpassade för den stilen funka bäst för mig. Sedan finns ju sellpy också men det verkar verkligen vara hit or miss både att sälja och köpa av vad jag har hörtJag ska rensa mina garderober och en del kläder/skor är nya eller använda en enstaka gång. Vart är det enklast att sälja sådant? Facebook, tradera?
Vanliga kläder tycker jag är svårt att sälja på Facebook även om de är nya. Vet inte hur det går på tradera. Är det alternativa/speciell still på kläderna så brukar facebookgrupper anpassade för den stilen funka bäst för mig. Sedan finns ju sellpy också men det verkar verkligen vara hit or miss både att sälja och köpa av vad jag har hört
Har du någon regnbågsfleece?Jag har tagit tag i alla tyger så nu har jag ett berg av fleece, krossad sammet, jersey och en massa jag inte vet vad det är som ska ut