Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag sålde jag en gammal vagn. Jag har samlat på mig/räddat en del gamla redskap och förvarat i pappas stuga. Den ska nog säljas nästa år och det finns inte plats här, så jag har börjat avveckla. "Tyvärr" blir det nog en trädgårdsprydnad av den.. jag håller på att utreda med polisen om det krävs tillstånd för loppis, om jag inte behöver söka (det var inte jättebilligt att ansöka) tänkte jag ha en loppis någon helg. Jag hoppas att jag blir av med några lådor med grejer!

Eftersom jag aldrig lär mig så har jag börjat göra änglasmycken att sälja. Tanken var att göra till mina hundar och sedan sälja materialet som blev över (var tvungen att köpa storpack vingar och pärlor) men det var så kul så nu har jag beställt ännu mer material istället :grin:

Men ett annat gäng smycken är på väg ut på annons och jag har fått sålt en tröja och ett par strumpbyxor så lite åt rätt håll går det

Mitt kök just nu :crazy:
BA2B7F6F-9125-427B-9F19-ACAC33975D57.webp

Tradera har halva avgiften t.o.m. den 9 maj om någon vill passa på att sälja. Gäller för 15 auktioner och jag skall satsa på att få ihop så många :)

Jag också! Ett par stycken har avslutats med affär och jag har några uppe nu.

Utanför Tradera har jag sålt en foundation (smink) som var fel i nyansen för mig, och en mutterdragare som jag inte använt på X antal år.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
5 328
Senast: pepp
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 743
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar