Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad det är för musik och hur mycket du vill ha för att det ska vara värt det Kolla vad de går för på tradera?Är det värt jobbet att sälja musik cd själv eller bättre att lämna till secondhand för att bli av med dem?
Beror på vad det är för musik och hur mycket du vill ha för att det ska vara värt det Kolla vad de går för på tradera?
Prova att lägga ut dem som ett paket på marketplace? Jag fick mina sålda på det sättetDet är ingen speciell musik, massproducerade från 90-talet typ. Tror inte man får många kronor för dem.
Prova att lägga ut dem som ett paket på marketplace? Jag fick mina sålda på det sättet
Rören sålda!Jag har fått skänkt sjöstensplattor och sålt byggstängsel för 1500 kr. Nu har jag en på tråden som var intresserad av och köpa vägtrummor, hoppas han slår till och jag får 1000 kr in
Jag med!Tradera har halva avgiften t.o.m. den 9 maj om någon vill passa på att sälja. Gäller för 15 auktioner och jag skall satsa på att få ihop så många
Tradera har halva avgiften t.o.m. den 9 maj om någon vill passa på att sälja. Gäller för 15 auktioner och jag skall satsa på att få ihop så många