Åååh jag önskar det fanns något sånt här med!
Du får starta en sån grupp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh jag önskar det fanns något sånt här med!
Vilken storlek på skorna?
Du får starta en sån grupp
Jag har 42 så det var tur att de är för små haha. Jag har liksom skor så det räcker och blir över Men högklackat är ju så fint!38 har jag för mig. Kan lägga upp bilder sen
Ni vet när man gjort den där rensningen på hundsaker som hängt med i 10 år och som man aldrig trodde man skulle få användning för igen?
Jag hade behövt flera av dom sakerna nu
Känner igen det Ibland får jag för stora röjningsryck och så ryker verkligen ALLT, även sådant jag i efterhand insett att det var väldigt korkat att slänga
Lagt ut en bortskänkes annons med kläder som ingen svarat på ännu och en annons med körkortsböcker bortskänkes där jag väntar på en upphämtare just nu.
På bara några timmar rensade jag även ut 3 pappkassar med skräp, sjukt vad man hinner samla på sig på bara 1 år.
Då har en tröja och en kjol flyttat! Våndas lite över båda men tröjan var för liten och kjolen har jag knappt använt och är inte riktigt min stil. Fick betalning 12.45 och hann både packa, fixa skicka lätt och lämna in innan posten hämtades kl.13
Boendestödet var också här idag och det gick bra! Jag har röjt och röjt och röjt och nu är det även rent
Ja Syns ett litet ljus lååångt fram i tunneln nu!Härligt!
Verkligen! Det är något fel på min symaskin men jag kan inte reklamera för att jag inte har kartongen kvarIbland är det synd att man inte sparat originalkartongen.
Men du behöver inte kartongen för att reklamera en felaktig vara eller menade du att du måste hitta något annat att skicka den i?Verkligen! Det är något fel på min symaskin men jag kan inte reklamera för att jag inte har kartongen kvar
Enligt deras hemsida går det bara att reklamera med originalkartongMen du behöver inte kartongen för att reklamera en felaktig vara eller menade du att du måste hitta något annat att skicka den i?
Då bryter de mot svensk lagstiftning. Är det fel på varan så har man alltid rätt att reklamera/kräva att de lagar varan. Ångrar man bara köpet däremot så är det en annan sak och då kan dom kräva kartong eller ta prisavdrag om den saknas.Enligt deras hemsida går det bara att reklamera med originalkartong