Mer bananer och mjölk åt folket
Det gåt iallafall åt hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer bananer och mjölk åt folket
På facebook har jag ett flertat l i närområdet såsom Lidköping, Vara sök efter bytessida. Vet att just på 2 är det inte tillåtet att sälja något bara byte mor förbrukningsvaror
Heja heja!
Tycker du ska dumpa priserna som du säger. För känslan att få bli av med det. Jag har vissa saker som jag försökt sälja i perioder i flera år, eftersom de kostat lite mer att köpa. Men det har inte gått så nu får de åka till en second hand-butik! Det är skönt att rensa ordentligt!
Ja, jag får nog göra det. Är så sjukt pank nu!Bättre att få in lite än inget tänker jag. Visst, det är inte kul att sänka priset, men ibland är det bättre.
Jag fick sänka min sadel från 10000 till 3000 för att få den såld, men bättre det än att den hängde hos mig och blev förstörd. Den som köpte blev glad och jag fick lite pengar och en sak mindre att ta hand om.
Känner mig lite inspirerad nu, ska nog ta ett röj i garderoben igen!
Borde lägga ut mer på trader amen är lite snål. Kör hellre facebook.
Blivit medlem i en bytessida. Faktiskt blivit av med lite blommor mot några bananer och mjölk
Tyvärr besökte jag min pappa på helgen och kom hem med massa nya blommor
Slängde ut en hög grejer i en alternativ grupp på Facebook och har fått lite sålt! Låga priser men hellre det än att ha det liggande. Fortsätter att sortera överallt och det börjar äntligen märkas skillnad!
På tisdag kommer boendestödet för första gången så då hoppas jag på att vi kan städa för jag tror att det kommer att kännas som mindre kaos om det är rent och undanplockat. Även om jag sliter fram allt direkt igen så kommer det att vara rent åtminstone! Men det känns verkligen som ett misslyckande att ha tackat ja till boendestöd
Jo, iofs. Men det känns ändå jobbigt att släppa in någon och visa kaoset. Jag brukar kunna hålla någorlunda rent men nu har det verkligen blivit illa för jag har så mycket grejer överallt och att jag inte orkat. Men bara jag blir av med alla smycken och hundgrejer så tror jag att jag kan hålla bättre ordning. Jag har också äntligen fixat disken och startat med tvättberget. Inga grejer som kommer att åka härifrån men det kommer ju att hamna i skåpen och garderoberna istället för i hela lägenheten.Du ska inte känna dig misslyckad. Jag älskar ju ordspråk så här kommer ett : Att ta emot hjälp betyder inte att du är hjälplös, det betyder bara att du inte är ensam .
----
Jag måste visa - såhär blev det före och efter! Visst hade jag kanske kunnat packa det lite bättre, men det känns ok såhär, har rensat bort massor! Det enda som också ska tbx är ett täcke, efter att jag tvättat det.
Överlag sånt där frakten kostar max 22:- med frimärken.
Jag säljer massor med grejer med hög eller till och med mycket hög fraktkostnad och får riktigt många bra bud. Det beror nog mer än bara fraktkostnaden, även om det såklart spelar in en del.Jag tror just fraktkostnaden skrämmer bort många. Även om utropet är lågt blir frakten flera gånger högre än budet.. Jag som säljer mycket tyg jag hört från många att de tycker frakten är för hög och därför avstår från att köpa. Synd, men då är det nog..
Jag säljer massor med grejer med hög eller till och med mycket hög fraktkostnad och får riktigt många bra bud. Det beror nog mer än bara fraktkostnaden, även om det såklart spelar in en del.
Hm, ja, det kanske skiljer mycket där mot frakt på nytt tyg :/Hög frakt är anledningen jag hört till varför man väljer bort "begagnat" tyg. Andra prylar kanske är annorlunda. Men för många verkar frakten vara mer eller mindre avgörande.