Vad är det som gör att du har svårt att skiljas från den? Minnen, känslor, förhoppning att du ska använda den, annat??Jag skäms lite idag. Jag som är så bra på att rensa klarade inte av att sälja en av mina rockar när det kom till kritan. Den är absolut inte min stil längre, har inte använt den sen gymnasiet, men den är sydd efter mina mått och den sitter fortfarande perfekt på mig. Samtidigt, jag har inte använt den sen gymnasiet
Jag tänker att det finns olika sätt att hantera det på... antingen sätter du en deadline - har du inte börjat använda den innan xx/xx så åker den.
eller så tar du bara på den en dag och känner efter, funkar den? Vill du använda den mer efter den påtvingade dagen?
eller så gör du något annat av den - tar tyget och syr något nytt? Eller fyller den med stoppning och syr igen den och har en udda formad kudde
eller så hänger du upp den väl synligt och njuter av att den hänger där och är fin och släpper alla borde, skulle, nån gång... det ger bara dåligt samvete och tar energi, klart ovärt.
Finns säkert ännu fler sätt om en är lite kreativ