Var med på en loppis en av min sambos släktingar höll i.
Jag rensade snabbt ut 2 lådor + lite dukra och slängde med. Detta var på en lördag och i mitt stilla sinne tänkte jag att får jag inte sålt det så åker jag med grejerna till second hand. Hade velat ha mer tid på mig och rensat mer men såhär i efterhand är jag glad att jag inte gjorde det.
Jag var sen dit och de hade glömt handsprit så jag ställde av mitt åkte till jobbet för att hämta upp så vi kunde ställa ut.
Jag fick hjäölp av att ställa upp. Dock gick allt till ett svishnummer vilket var min sambos syster.
Kan säga att jag gick 100kr back på denna affär. (hade tidigare bokat en större kyldyna som hon tog med och jag betalade på plats via svish) med facit i hand så skulle jag ha gått lite plus. Några av mina saker hade de sålt innan jag kom ut + att jag fick sålt lite. Och det som blev kvar åkte jag med till återvinningen/andra chansen.
Jag kommer vara med nästa gång också vi satsar på slutet av oktober. Dock kommer jag ta med ett eget tält och en ha egen svish på mmina grejer. Ja det blev lite avmätt.
Men men jag ju iallafall bort 2 flyttlådor med lite smått och gott