Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10.000:- vette fan om jag får ihop på att sälja grejer, men det är ett mycket bra mål. Jag ska hoppa på det där tåget och säga 5.000:- på att sälja grejer.Tror att jag har fått tillbaka lite rensningsfeeling, har till och med lagt ut lite diverse smågrejer på Tradera och gjort i ordning ett sparkonto för mitt 10.000 kronors mål
Kul att du hakar på, det inspirerar mig!10.000:- vette fan om jag får ihop på att sälja grejer, men det är ett mycket bra mål. Jag ska hoppa på det där tåget och säga 5.000:- på att sälja grejer.
Jag ska separera så nu när exet plockar ihop sina saker och packar så passar jag på att skicka med lite grejer han behöver som jag har dubbelt av. Så verkar jag generös och snäll också!
Huu! jag SLÄNGDE precis tre par gummityglar
Började få en aning om att gummit börjat torka. Lika bra att slänga.
Jag är nog lite stolt, för något år sedan hade jag sparat på dem ett litet tag till.
Jag tänkte rensa massor av kläder nu när jag ska flytta, la fram dem för att sortera ut om något var värt att sälja. Katten boade in sig och fällde, så de hamnar hos Röda Korset
Du tvättar väl de innan de hamnar hos röda korset? Kattallergener är envisa!