Om de inte är i skick så varför skulle röda korset vilja ha dom? Eller är det jag som är trög?Yup. Men jag kan inte sälja eftersom som du säger, katthår är envisa, särskilt nu i kattfällartider
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de inte är i skick så varför skulle röda korset vilja ha dom? Eller är det jag som är trög?Yup. Men jag kan inte sälja eftersom som du säger, katthår är envisa, särskilt nu i kattfällartider
Om de inte är i skick så varför skulle röda korset vilja ha dom? Eller är det jag som är trög?
Om de inte är i skick så varför skulle röda korset vilja ha dom? Eller är det jag som är trög?
Lägg ut dom på FB! Börja med: "OBS, katthår förekommer." Jag skulle inte bry mig ett dugg om det.Känns lite ledsamt att slänga helt nya kläder
Lägg ut dom på FB! Börja med: "OBS, katthår förekommer." Jag skulle inte bry mig ett dugg om det.
1. Hitta en lämplig grupp. Typ "köp och sälj i xxx". Eller, om det är märkeskläder kanske det finns "märkeskläder säljes" eller något liknande.Jag har aldrig sålt, eller köpt på FB. Hur gör man?
Men varför skulle då röda korset kunna ta dom? Folk är väl lika allergiska där och om de inte vet och tar på sig kläderna så kan det ju bli väldigt jobbigt för en allergisk personDe är i jättebra skick, vissa är helt nya (från butik) och jag har inte ens haft på mig, suck, men kan inte sälja med katt i hemmet.
Men varför skulle då röda korset kunna ta dom? Folk är väl lika allergiska där och om de inte vet och tar på sig kläderna så kan det ju bli väldigt jobbigt för en allergisk person
Jag använder mig massor av Marketplace. Det är det där lilla huset nere i menyn om du har Facebook på mobilen. Så smidigt och kostar ingenting! Så ger man och får betyg, så man kan välja att bara köpa från "bra" säljare.Jag har aldrig sålt, eller köpt på FB. Hur gör man?