Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, om det nu är så. Vissa gör det säkert, men inte alla. Det är ju inte säkert att Pepsons tolkning är den "rätta".
Haha.. hur kom det sig att du tror att de vill ha någon som städar åt dem? Tidigare erfarenheter? Jag frågar inte för att vara elak utan jag tycker det är intressant vad folk tolkar in i texter?
Och detta kära du är anledningen till att du är min ideala partner. Vi skulle kunna ranta ihop tills death do us part!Själv håller jag på att tjata hål i huvudet på mina stackars vänner om;
A) Hur dålig Fifty shades är
B) Hur bra Jenny Trout är
Apropå feministiska rants...
Ha ha ha - det där beskriver väldigt väl även de något äldre männen.
Minns särskilt en lönnfet man som hade en surmulen bild på sig själv pösande i soffan i bara kallingar men med en cowboyhatt på huvudet.
Otaliga är fiskebilderna - vad får dem att tro att jag vill ha en man som inte är hemma utan åker iväg och fiskar stup i kvarten??
Och MC-bilderna. Med eller utan poserande ägare. I mina ögon patetiskt. Dessutom har jag haft tre vänner genom livet som förolyckats i MC-olyckor. Plus att jag har en kropp som värker av att sitta stilla. Så nej tack. Aldrig i livet att jag åker MC.
Sedan tillkommer alla de där som vill att kvinnan ska flytta hem till dem och beskriver sitt hem.
Tack, jag bor bra där jag bor.
Nej - jag nätdejtar inte längre.
*kl*
Vet inte om detta kommit upp tidigare.
Men av någon anledning började jag läsa om stjärntecken i helgen som va. Och det var nästan kusligt så bra det passade in på mig hur jag är.
Och man kan även se hur bra man passar ihop med andra stjärntecken. Och även där blev jag lite paff.
Hur väl stämmer det in på er? Och de ni har haft förhållande med/Dejtat?
Här är en rolig att läsa
Tycker det var lite kul att läsa, även att jag inte riktigt tror på det![]()
OT, men jag skulle aldrig få för mig att kolla textrutorna efter dold text, men jag har ju inte ens 10000 inlägg här på snart tretton år![]()
OT, men jag skulle aldrig få för mig att kolla textrutorna efter dold text, men jag har ju inte ens 10000 inlägg här på snart tretton år![]()
Jag stickar och virkar inte heller. Även det har någon gång varit problematiskt (bland kvinnor!)
Att jag är lite teknisk och gillar att lösa problem samt är skapligt handlingskraftig irriterar också vissa.
QUOTE]
Låter som du träffat på tråkiga människor.. De flest jag känner bryr sig inte om vad andra har för intressen.. Att inte gilla ngn för de inte gillar att pyssla låter märkligt..
Vilka män dras du själv till? Är det så att du har valt såna män som är ute efter ngt annat?
Även jag har stött på män som vill ha en hemmafru men jag har också träffat på en hel del som inte är så... Har du haft otur och inte träffat rätt eller dras du till män som söker annat än vad du vill ha?
Vilka män dras du själv till? Är det så att du har valt såna män som är ute efter ngt annat?
Även jag har stött på män som vill ha en hemmafru men jag har också träffat på en hel del som inte är så... Har du haft otur och inte träffat rätt eller dras du till män som söker annat än vad du vill ha?
KL
Ja, nu vet jag ju att jag kan vara en aning överdrivet kritisk...
Men jag har mejlat ett tag med en jämnårig man på en dejtingsajt (Wow!) och har nu börjat irritera mig på att han avslutar sina mejl med "Kramizzzzzzz". Jag ryser!