R
Raderad medlem 6459
Sv: Allmänna dejtingtråden
Men du verkar ju bli så våldsamt upprörd hela tiden. Hur orkar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, det är nog därför jag får så få kontakter sen jag fyllde fotoalbumet- alla mina bilder är tagna under någon typ av aktivitet. Längs vandringsleder, på slädtur med hundarna, på hästryggen, på hovslagarjobb eller när jag leker med långsvärdsfäktning. Folk tror kanske (med rätta) att jag inte är så villig att lägga tid på dejtande?![]()
Kan roa sig själv? Vilken värld lever du i?
De, som jag kommit i kontakt med via dejtingsidorna, vill att den de träffar ska dela deras intressen och delta aktivt... Vilken hästmänniska vill slösa tid på en lång fisketur eller tre timmars nöjesåknig på mc, när man i stället skulle kunna sitta på hästryggen den tiden? Dessutom: Långa fisketurer, mc- turer mm + hästeriet= När ska jag sova?
Jag reagerar snarare på att man framställer sig könsstereotypt, på det vis som Pepsons lista illustrerar. Typ: "här har du mig, en riktig man".
Dina bilder är inte så könsstereotypa.
De får dig att framstå som självständig, vältränad, har ett eget liv (ffa) o det verkar inte vara så eftersökt...
Att en man könsstereotypiskt gillar att fiska är inte mer patetiskt än att en tjej könsstereotypiskt gillar hästar.
Nu är du onödig!! Jag skriver här för att få svar på det jag frågar/undrar över! Skulle jag inte vilja ha svar så skulle jag givetvis inte skriva här! Plättlätt ekvation!
Jaså? För nedanstående känns ju lite lätt upprört? Om du inte är så upprörd som du verkar så kanske du ska fundera över hur du skriver? Att säga att folk med våld försöker få dig att må dåligt och sedan slänga in tre frågetecken känns ju liksom inte helt sansat.:-)
Om det är som du påstår så är det väl i det närmaste mitt bekymmer.
Nu är det inte som du påstår, så det är inget bekymmer - inte ens för mig.
Suck! Alltså varför tillåter ni mig inte glädjas??? Varför ska ni med allt våld försöka få mig att må dåligt???
Ny lyckas inte, så ni kan sluta nu!
Jag VET att han varken är gift eller sambo! Så är det!!
Hintar du nu om att jag är oönskad här??
Ja, men du förstår väl att ditt stalljobb, dina tre timmar, tog tid från hans/ ert båtliv?
Du kallar folk patetiska för att de fotar sin MC med eller utan sig själva. Så otroligt trist syn på sina medmänniskor tycker jag. Likaså att du inte vill dejta någon med en fiskebild - för att du inte vill att han ska vara borta så mycket. Låter otroligt likt alla dessa läskiga män som har problem med tjejer som rider och är i stallet mycket.
Jag har en annan uppfattning vad det gäller eventuella partners. Jag vill vara med någon som brinner för något. Om det så är jobbet, frimärkssamling, löpning eller hunden - det ska finnas en passion för något, vad som helst. Så länge det inte är vitmaktmusikså är det inte så viktigt exakt vad det handlar om.
Du påminner mig lite om en fd vän till mig - hon kallade en gång sin egen mamma för patetisk för att hon gillar inredning. Så otroligt sorgligt att döma folk utefter vad de har för hobby, vad är det som gör att hennes hobby (löpning) eller dina intressen är så mycket mer värda än någon annans?
För ditt förra inlägg signalerade liksom precis exakta motsatsen.Jag föredrar människor som har varierande intressen och som kanske kan vara öppna för att pröva på nya saker i livet. Precis som jag själv vill.