Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis!Men en person kan vara jättebra även om hen använder ett och annat töntord.
Absolut!Antar att det också är en gallringsprocess
Själv skulle jag möjligen inte känna mig särskild sedd om någon skrev kramizz till mig. Fast det hänger ju på hur länge man mailat. I början kan man inte ställa lika höga krav på att bli sedd.
Älskar't.Förminskar kvinnan, på samma sätt som "lilla gumman".
Kramizz
Kjamizzzz
Har du nåt bra förslag på hur man säger det på ett snyggt sätt då?
Jag tror att båda könen har en tendens att försöka motsvara sin dejts, uttalade eller outtalade, önskningar! Alla är så j-la desperata o vill så gärna få till det, att de gör sitt yttersta för att anpassa sig till de krav, som de tror att den andra har...
Titta bara på alla bilder på dejtingsajterna! (Nu ser ju jag bara männens bilder, eftersom jag registrerat att jag letar en man.) Där visar männen gärna upp:
a. sin bara överkropp ("den här kan bli din") (även andra kroppsdelar exponeras...)
b. sin nyvaxade bil (Gärna av exklusivare märke, signalerar ekonomisk status)
c. sin motorcykel (ekonomisk status, "ungdomlighetsmarkör")
d. sitt hem (ekonomisk status, "det här kan du få")
e. sin jakt/fiskelycka (uråldrigt? "jag bidrar till försörjningen"?)
De visar upp en bild av sig själva, som de tror är attraktiv hos kvinnorna.
Jag är, som du kanske märker, lite less på nätdejtingen just nu
Åhum, jag är inte mästaren av diplomatiska neutrala kommentarer precis...
Fast jag hade nog slängt in i förbifarten en undran om varför han använder ordet och kanske senare att jag inte sett det bland vuxna förr - fast med fler ord
Själv håller jag på att tjata hål i huvudet på mina stackars vänner om;
A) Hur dålig Fifty shades är
B) Hur bra Jenny Trout är
Apropå feministiska rants...