Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ju såklart hört det i talspråk
Jag föredrar ju faktiskt det riktiga livet, framför nätetJag har bara B och Dmen idag gor jag ett undantag och provar krogen istallet ikvall. Vem vet vem som dyker upp i krogkon???
ps prickarna har stulits fran tangentbordet ds
S
Men det handlar ju ändå om att någon ska förändra något för att han ska passa dina önskemål. Pepson skrev att hon ryser, du svarade med att hon borde berätta eftersom han inte visste det.
Tycker du verkligen att det är okej?
Men, jag kanske ska berätta att han får mig att rysa, av en eller annan anledning![]()
Vem är tant NU då?![]()
Jappers. Men om man gör lyssnandets motsvarighet till att kisa riktigt ordentligt så kan man låtsas att där uttalas ett par t:n i meningen.![]()
Vene är ju typ som 'dunno' tycker jag. Alltså vår svenska variant av det. Har inte sett det nånstans och har således inte stört mig på det.Vad betyder "vene"?![]()
Åh men jag tycker att det kan vara värt att läsa alla tre böckerna, man får liksom en mer enhetlig bild av böckerna. Det är SÅ mycket mer som är stört i böckerna än vad som tas upp i recepsen. Och som jag sagt förut; språket är det minsta problemet med böckerna tycker jag, glorifieringen av hans våld mot henne samt kvinnofientligheten är så långt mycket värre.LZ: Samma här. Eller nästan, jag lyssnade på första boken (vilket besparade mig stora delar av det horribla språket) vilket var en enda lång sömntablett. Mycket roligare med recaps.![]()
Må tusen rabiessmittade loppor hemsöka ditt könsorgan!!!!!... Venne![]()
Funderar själv på hur jag (eventuellt) ska överleva två år i Växjö.
I Vetlanda är alla R stumma således "I vetlanda t:ivs man också fö: det mesta".
Vill minnas att man drar ut alla vokaler in absurdum också
Iiii Veeetlaaandaaa tiiivs man ooocksåå fööö däää määästaaa, ungefär.