Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

:D

Lite snabbt googlande visade först att han är bluff. I stället för att vara en rik serbisk ungkarl skulle han vara en isländsk sektledare bosatt i Lettland.

Men inte heller det visade sig stämma. Senaste budet är att han heter Igor och så här gick det till när en Pravdajournalist skulle intervjua honom:

When a Russian journalist from Pravda attempted to interview him, he told her, ‘Darling, throw a coat over your naked body and come to me, because I’m not into hanging out at cafes and parks.’ And later, ‘So, idiot, are you rejecting my offer? I have paintings here that every museum would be jealous of, and you’re turning it down. I’m not going to rape you. We’ll have some champagne with strawberries and chat.’

Fantastisk charmknutte, den där. Man får ju bånge för mindre:D

*kl*

Inte riktigt dejtrelaterat. Men. Om ni ger en snubbe ert nummer (eftersom han frågar om det), förväntar ni då att han hör av sig, eller avfärdar ni det bara?

*kl*

Inte riktigt dejtrelaterat. Men. Om ni ger en snubbe ert nummer (eftersom han frågar om det), förväntar ni då att han hör av sig, eller avfärdar ni det bara?

förväntar mig att han ringer , vad ska han annars med numret till :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka