Allmänna dejtingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Allmänna dejtingtråden

Fast hinner man se inre kvalitéer så är det ju bäst och inte säkert den vackraste vinner. Jag har inte den vackraste men han har vunnit mitt hjärta för evigt ;-)
Sen får vi se hur länge det håller. Svårt när man (iallafall jag) blir äldre och ska passa ihop sig
( å jag är inte enklast i världen)

Ja, det var troligtvis så. :) Om det inte var så, var det inte nåt lysande kontaktförsök...

Nu tycker jag att du ska vara lite snäll. Det han försökte skriva var kanske "Jag har lite svårt för mig men jag hoppas du kan uppskatta mig ändå, jag är en snäll och fin kille som tycker om kärlek, trohet och mysiga hemmakvällar, dansar gärna bugg och tar ett par öl ibland men dricker absolut inte så mycket att jag blir otrevlig och jag kommer alltid hem före midnatt".

Och du dissar honom bara sådär?

Fan, jag hade hoppats att det skulle bli lättare med tiden. När jag var medlem på HP som 22 åring var det vidrigt, slemmail i dröser. Nu kommer det bara ett par i veckan...

Nu tycker jag att du ska vara lite snäll. Det han försökte skriva var kanske "Jag har lite svårt för mig men jag hoppas du kan uppskatta mig ändå, jag är en snäll och fin kille som tycker om kärlek, trohet och mysiga hemmakvällar, dansar gärna bugg och tar ett par öl ibland men dricker absolut inte så mycket att jag blir otrevlig och jag kommer alltid hem före midnatt".

Och du dissar honom bara sådär?
Han kanske bara är lite sen i sin språkutveckling?

"Jag har lite svårt för mig men jag hoppas du kan uppskatta mig ändå, jag är en snäll och fin kille som tycker om kärlek, trohet och mysiga hemmakvällar, dansar gärna bugg och tar ett par öl ibland men dricker absolut inte så mycket att jag blir otrevlig och jag kommer alltid hem före midnatt".
Som alternativ till min teori finner jag det fullt möjligt att du fick se en så kallad SMS-förkortning på ovanstående harang.

Jag ser framför mig en människa som sitter bakbunden och fjättrad vid en stol. Tidigare fanns det mänskliga paketet i ett annat rum, men efter att ha uppbådat sina sista krafter har denne person lyckats småstudsa sig fram till en Internetterminal. Lyckligtvis var den både påslagen och påloggad på en för denne helt obekant site.

Efter många fruktlösa försök har denne med sin näsas hjälp lyckats få fram ett meddelandefönster, och har med svetten drypande i pannan lyckats hamra in följande bokstäver i ett försök till att kontakta omvärlden:

S V Å R T

...då stolen slant lite, kroppen riste till - och vänsterörat touchade musen, som tyvärr skickade iväg meddelandet.

Och i bakgrunden hör vi "Hollow talk" med Choir of Young believers. Bron 3 är redan här, mitt framför våra ögon. (Shit, var är Martin Rodhe, när man bäst behöver honom?) :nailbiting:

Delvis kl

Min teori är att du ska nappa på ordet och fråg vad han menar och då kommer han förklara att han är gift och är trogen, men nu, nu när han hittade dig, då kan han inte låta bli :love:

:banghead:

Delvis kl

Min teori är att du ska nappa på ordet och fråg vad han menar och då kommer han förklara att han är gift och är trogen, men nu, nu när han hittade dig, då kan han inte låta bli :love:

:banghead:
Underbara teorier, ni har ;) Jag ska sova på saken.

Du är ett typiskt bevis på att det bara är kräsna fruntimmer på dejtingsajterna:mad:

Ja, man blir ju lätt det, när man är under attack :banghead:

Nu ska jag ta min hårboll under armen och gå och lägga mig :) Som sagt jag lovar att tänka över och sova på saken:crazy:

Godnatt och sov gott!;)

Fast hinner man se inre kvalitéer så är det ju bäst och inte säkert den vackraste vinner. Jag har inte den vackraste men han har vunnit mitt hjärta för evigt ;-)
Sen får vi se hur länge det håller. Svårt när man (iallafall jag) blir äldre och ska passa ihop sig
( å jag är inte enklast i världen)

Nu får du berätta vad du har hittat för en :) Grattis!

:love:

Ansiktsuttrycket! :love:
Klädbytena! :love:

Skuggan av fotografen som var med på var och varannan bild. Smakfullt! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 107
Senast: fejko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 937
Senast: Anonymisten
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
43 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka