Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Går det lätt att sälja en IBC-tank? Har en som jag inte använder längre som jag tänkte åka till tippen med, men det är ju ändå några hundralappar i den. Varit vatten i den så det torde inte vara så svårt att sälja kanske.
Det brukar vara stor efterfrågan på IBC-tankar bland trädgårdsmänniskor tex. :)
 
Byloppis imorgon och på söndag, så ska sätta semesterläge på Vinted och släpa ut "allt" plus lite till. Gjorde en koll i lådan med pepparkaksformar, rensade ut ca 15-20 st som ska läggas i påse och se om det säljs.
 
Behöver också sälja lite studentlitteratur, nu är det ju bara någon månad sen jag tog examen, men tvivlar på att "psykologin grunder" tex kommer bli läst igen 😅
Jag har kvar studentlitteratur från runt 2005-2006, tror tyvärr inte det går att sälja men hade ju varit praktiskt för det har inte lästs något. :D
 
Dagens loppis gick dåligt 🤣 sålt för kanske 130 kr?
Men, under helgen har jag blivit av med bland annat 1 schabrak, 1 par stigbyglar + läder, 6 muggar, 1 servettställ (som Vinted tyckte var en olaglig produkt att sälja hos dom), smycken, massor av färgpennor, 4 pussel, 1 digitalkamera, hantlar x 4, en jacka, ett par jeans, ett par skor, ett gäng böcker. Sen kommer jag inte ihåg mer 😅
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 405
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 885
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 241
Senast: Calmiche
·
Samhälle Känns som att det är dags att starta tråden jag väntat på sedan diskussionerna innan valdagen...:) Jag lånar ett par inlägg från...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
9 625
Senast: lbb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp