R
roslagen
Vad tycker ni om dem? Hur många tänker använda dem? Hur resonerar ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skrev:De var inte speciellt mkt dyrare än Flyinges övriga![]()
Dvs, tillverka dem överlever man, men jag har inte ekonomi att hålla två halvblodsföl samtidigt medan de växer upp. Jag är nämligen realist och räknar alltså inte iskallt med att få dem sålda...Det är ju f*n också att plånboken ska behöva styra. För tyvärr ska de ju födas upp också, inte bara tillverkas...
http://www.frenchstallions.org/french_stallion_detail.php?stallion=2007009#jaguar_04.jpg
Skrolla ner på denna sida så hittar du filmer på Jaguar Mail. Går du sedan in på deras övriga hingstar så finns det även videos på AF
Jag erkänner att jag inte har tittat så noga på dem, eftersom jag inte har något sto som känns lämpligt. Eller det kanske jag har egentligen, men jag har förmodligen bara råd att betäcka halvblodsstoet i år och till henne är de alldeles för stoooora...
Jag måste dock säja att stammen på Jaguar Mail känns VÄLDIGT lockande. Det är ju f*n också att plånboken ska behöva styra. För tyvärr ska de ju födas upp också, inte bara tillverkas... :smirk:
Jag skrev:
Dvs, tillverka dem överlever man, men jag har inte ekonomi att hålla två halvblodsföl samtidigt medan de växer upp. Jag är nämligen realist och räknar alltså inte iskallt med att få dem sålda...