Alla hundägare som jobbar 100% varje vecka

Sv: Alla hundägare som jobbar 100% varje vecka

Om du hade bott nära mig hade vi kunnat hjälpas åt. I sommar ska jag nämligen jobba 100 procent men på oregelbundna tider, så jag letar dagmatte nu. Övriga tiden på året har jag mycket tid över så jag har funderat på att erbjuda mina tjänster till någon för att sedan kunna få lite nytta av den andras tjänster.
Ett tips annars är att gå in på blocket o kolla. Det finns seriösa företag som kan hjälpa en om man är beredd att betala en slant.

Dottern är hemma vissa dagar hos hunden. Andra får hon vara i stallet med katterna som hon älskar. Sedan släpps hon ut av stalltjejerna när det kommer.

Min är med på jobbet. Jobbar på en kyrkogård så mestedels ligger han i fikarummet (ett litet stenhus) där han har utsikt över kyrkogården om han vill. Vi sitter ju där och äter, och så tar jag ut honom ett par gånger under dagen. Är det fint väder brukar han ligga och slappa i gräset och titta på när jag jobbar...

Liknande trådar

Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 491
Senast: monster1
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 220
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 949
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka