Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det trista svaret är nej, enligt min erfarenhet, det blir mest druvjuice och väldigt lite vinkaraktär. Men det kan också vara jag som är oemottaglig, så låt inte det hindra att prova och bilda egen uppfattning! Däremot tycker jag det har kommit ganska mycket alternativa drycker som funkar bra, muster, juicer och bärdrycker med elegans och framförallt massor av öl som är intressanta (innan fanns ju bara "lättöl" som vanlig halvtrist lager, nu finns många stilar representerade i de alkoholfria också).Jag har konstaterat att jag inte kan dricka alkohol längre (blir knallröd i ansiktet) och öl är väl OK som alkoholfritt, men hur är det med rödvin? Jag gillar Rioja och Côtes du Rhône, finns det något alkoholfritt vin som kommer i närheten?
Nej. Däremot finns det goda alkoholfria vita viner. Söta men även torra och allt däremellanJag har konstaterat att jag inte kan dricka alkohol längre (blir knallröd i ansiktet) och öl är väl OK som alkoholfritt, men hur är det med rödvin? Jag gillar Rioja och Côtes du Rhône, finns det något alkoholfritt vin som kommer i närheten?
Visa bifogad fil 153813
Denna har jag testat. Kallpressad blåbärsmust. Smakar INTE som rödvin. Den är dock god, inte särskilt söt, känns lyxig, och är snygg i vinglas. Funkar alltså hyggligt som substitut om det inte är just rödvinssmaken man är ute efter.
Nej. Alkoholfritt vin smakar skit. Möjligen kan några alkoholfria öler vara okej. Alltid sämre än med alkohol, men okej.Jag har konstaterat att jag inte kan dricka alkohol längre (blir knallröd i ansiktet) och öl är väl OK som alkoholfritt, men hur är det med rödvin? Jag gillar Rioja och Côtes du Rhône, finns det något alkoholfritt vin som kommer i närheten?
Håller med övriga. Bästa substitut för rödvin är nog slånbärssaft.
Jag väljer också Carl Jung när jag ska ha alkoholfritt. Jag tycker den är förvånansvärt bra.Chanell Hill är god och festlig.
Natureo är trevlig men inte wow.
Carl Jung är det vin jag druckit mest i alkoholfritt. Gillar både riesling och chardonnay.
Eins Zwei är god.
Sen vill jag slå ett slag för JÄRN som inte alls är vin men så god och perfekt om man vill ta en alkoholfri shot