Vet inte när MR är det kanske dröjer jättelänge? Ska ju helst inte köra bil fram tills det är utrett. Men tror inte att polisen kan göra något om jag av någon anledning skulle bli stoppad. Jag har ju körkortet kvar.
Men är ändå lite rädd att sitta framför ratten. Tänkte på hur fort det gick där med anfallet.
Jag vågar påstå att om du kör bil trots att sjukvården sagt att du inte ska göra det förrän du är utredd, så lär ditt körkort ryka om något händer. Risken lär iaf vara stor. Och det kommer att ligga dig till last när olyckan utreds, dvs det blir betydligt allvarligare. Hur ska du lösa det om du förlorar ditt körkort, kanske för en betydligt längre tid än nu? Du får helt enkelt lösa det och inte köra bil alls nu, punkt. Tänk om du får ett anfall bakom ratten? Tänk om du kör ihjäl någon, kanske t.o.m någon du känner? Det får du leva med sen. Nädu. Det finns kollektivtrafik, sjukresor och i nödfall taxi om ingen du känner kan ställa upp. Du har också erbjudits den hjälpen här på Buke. Inga ursäkter. Överväg det inte ens.