Heja! Grymt gjortSkrev till partner nu att jag druckit en del tyvärr. Dvs alldeles för mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja! Grymt gjortSkrev till partner nu att jag druckit en del tyvärr. Dvs alldeles för mycket
Denna tråd är över 1500 inlägg. Den har hållits igång av folk som bryr sig. Som vill att du ska få må bra, som oroar sig etc.Ska jag be om ursäkt till hela världen för att jag finns?
Förlåt för att jag lever än. Dör väl snart som alla andra
Nej, men du behöver få insikt i att du gör illa fler än bara dig själv genom att fortsätta dricka och låtsas som att du har kontroll/förneka hur illa det faktiskt är. Framförallt din partner. Han axlar ett oerhört ansvar för ditt välmående och att då efter en tids nykterhet börja igen är likvärdigt med att slå honom hårt i ansiktet.Ska jag be om ursäkt till hela världen för att jag finns?
Fy vad elakt och manipulerande mot din partnerMin plan just nu är att lura ut partner till stan. Så jag kan dricka något glas till
Han lär väl genomskåda mig som vanligt men det är iaf planen.
Ja jag borde vara vuxen människa och säga att nu är det nog men så förnuftig är jag tydligen inte
Vi vill ju att du ska leva, att vi reagerar här i tråden är för att vi är oroliga för hur du mår.Ska jag be om ursäkt till hela världen för att jag finns?
Men slack i linan lite nu eller? MER skuld och skam är nog inte vad karamelldrottningen behöver just nu.När du läser imorgon tycker jag faktiskt du kan fundera på att be om ursäkt. Till din partner som du manipulerar. Till din mamma som du ljuger för. Till Buke som du faktiskt betett dig ganska otacksamt mot idag. Och till din nyligen avlidna älskade häst som du valt att använda som ursäkt för att underhålla ditt missbruk.
Nej, du förtjänar inte stryk. Du förtjänar att må bra. Men det är helt uppenbart att du inte kan kombinera det med alkohol i ditt liv pga din sjukdom. Hur alkohol fungerar för andra är inte relevant. Att katter är vägen till välmående för många stoppar inte det faktum att den som är allergisk kan bli allvarligt sjuk av att umgås med en katt. Till exempel.Fick ett par jättefina fantastiska örhängen. Började gråta.
Sen sa han att du förtjänar allt fint i världen efter den här veckan.
Men det gör jag inte. Förtjänar stryk. Det är vad jag förtjänar
Edit: han sa att de var nästan gratis. På rea. Jösses människan känner mig
Kändes bättre efter han sa det. Men jag förtjänar de fortfarande inte.
Tror att de flesta som kommit i kontakt med missbrukare tidigare ser samma beteende i dig nu som missbrukare oftast visar upp.
Dricka för att döva känslor, inte kunna sluta, absolut vilja gå ut på stan (för att få mer sprit), total avsaknad av självinsikt — allt detta är så typiskt för den som håller på med missbruk.
Om du fått tre månaders körförbud och varit på sjukhus så är det av en anledning: din kropp behöver vila.
Du behöver lära dig att starka känslor inte är farliga. Ingenting hemskt händer fast man känner starka känslor.
Skrev att vill du dricka kan jag köra. Men kom på att det kanske inte är helt lysande heller. Dels får jag inte köra på 3 månader och dels har jag druckit lite
Hade du vetat vem jag var hade du ju kunnat börja med att kolla om jag körde eller inte. Så hade du märkt att jag låtit bilen stå.Hade jag vetat vem du var hade jag skickat in en orosanmälan till både polisen och transportstyrelsen. Rattfylla är fan bland det vidrigaste man kan utsätta andra för. Tänk om du har ihjäl någon?
Du har dock erkänt att du gjort det tidigare så att någon här blir orolig är inte konstigtHade du vetat vem jag var hade du ju kunnat börja med att kolla om jag körde eller inte. Så hade du märkt att jag låtit bilen stå.
Hade du vetat vem jag var hade du ju kunnat börja med att kolla om jag körde eller inte. Så hade du märkt att jag låtit bilen stå.
Orkar knappt kommentera ens men skulle aldrig kört när jag druckit mig berusad så jag är berusad.Du har skrivit tidigare att du kört berusad och nu skriver du igen att du erbjudit dig att köra trots att du druckit nästan 2 flaskor vin. Kör man onykter ska man inte ha körkort.
Snarare: Varför skulle du vilja festa i det skick som du är i? Även om man skulle räkna bort att du redan druckit.Och ja jag har dåligt samvete att jag är tråkig och inte vill gå ut längre. Partner är superpepp men jag är mer död än levande. Men jag ORKAR verkligen inte. Noll feststämning hos mig 🕳