Förstår om ni tycker jag skriver dumt på de senaste inläggen! Vill bara säga det att det är INTE min mening att vara elak eller förmer eller så. Vill egentligen bara förstå vad som händer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyktra till och läst allt du har skrivit under den här dagen. Det är som en tågkrasch.Så jag blir alltså mer självdestruktiv direkt jag druckit? Varför ser jag inte det själv för?
Inget konkret alltså utan hur jag skriver?Nyktra till och läst allt du har skrivit under den här dagen. Det är som en tågkrasch.
En normal person dricker inte alkohol kl 10 på morgonen i sin ensamhet, kallar det självmedicinering och sedan tycker att en flaska är lite.Lugn nu i båten!
Ingen ko på isen osv!
Han har läst men inte svarat än. Är säker på att han redan vet min eh.. geniala plan.
Men ok om jag inte skulle dricka mer då? Inte nu och inte sen? Kan jag få lossads vara en normal person med normala problem en helt vanlig fredag?
Ut och dansa då? Det borde jag väl klara
Du kommer ändå att dricka upp det.Vill du ha bildbevis? Har lite kvar faktiskt
Det är ingen som tycker du är ELAK, det är bara sorgligt egentligen . Inget vi säger till dig verkar gå in. Det är massor av saker vi har skrivit till dig i flera veckor. Du måste få hjälp. Du måste berätta läget på riktigt för din sambo och din mamma. De här problemen försvinner inte av sig själva.Förstår om ni tycker jag skriver dumt på de senaste inläggen! Vill bara säga det att det är INTE min mening att vara elak eller förmer eller så. Vill egentligen bara förstå vad som händer
Ditt beteende syns ju i hur du skriver. Ju fullare du blir desto mer osammanhängande blir du och du får mer och mer självdestruktiva idéer. Det är solklart för alla här, men inte för dig. Det du behöver nu är INTE att gå ut och dansa (och dricka. Du lurar INGEN.), det är att stanna hemma och nyktra till.Inget konkret alltså utan hur jag skriver?
Både hur du skriver och själva innehållet. Får snabbt ganska vilda planer för hur du ska kunna dricka mer, och involverar en person som bryr sig massor om dig i det destruktiva.Inget konkret alltså utan hur jag skriver?
En normal person dricker inte alkohol kl 10 på morgonen i sin ensamhet, kallar det självmedicinering och sedan tycker att en flaska är lite.
Inget konkret alltså utan hur jag skriver?
Men jag är rädd.
Den roliga, vänliga, sympatiska karamelldrottningen kommer hon att försvinna helt?
När jag är nykter är jag ens någon då? Finns det något att leva för?
Läs tråden i morgon, så kommer du se det konkreta. Du skrev förut att det inte är samma känsla längre att vara full, det är för att du blivit medveten om att du har problem, du vet att du inte kan dricka, inte ett glas. Förstår att det känns skit och orättvist.Inget konkret alltså utan hur jag skriver?
Skrev till partner nu att jag druckit en del tyvärr. Dvs alldeles för mycket
Och till vinet har jag lust att skrika att jag hatar dig ditt äckliga kräk!!! Lämna mig ifred nu och får all framtid vill ha noll och inget med dig att göra!!!!!!
Exempel på självdestruktivitet är att ursäkta att köra rattfull och att lura din partner att ni ska gå ut så att du kan dricka mer.Så jag blir alltså mer självdestruktiv direkt jag druckit? Varför ser jag inte det själv för?
Andra personen?Och till den andra parsonen att snälla lämna mig ifred. Jag orkar inte med drama tack.
En ”kompis” bara. Ska inte ha honom i mitt liv alls. Fattar inte varför jag ens skrev till honom så jävla korkat så det finns inteAndra personen?