Han vill absolut gå ut ikväll!
Men han är rädd att utsätta mig för blinkande ljus. Så vi går ut och dansar! Kul!
Men han är rädd att utsätta mig för blinkande ljus. Så vi går ut och dansar! Kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo han vetFörmodar att partnern är medveten om att du faktiskt inte får köra va?
Då ger du fan i att dricka en droppe mer, för hans skull.Han vill absolut gå ut ikväll!
Nej. Inte kul. Du har uppenbart haft någon form av anfall och är beordrad att vila!Han vill absolut gå ut ikväll!
Förstår att du vill må bättre, du verkar haft en förjävlig senaste tid! Men du beter dig inte ett dugg normalt nu när du druckit.Ska försöka inte dricka så mycket vill bara må lite bra. Känna mig mig normal och så.
"Förr har jag älskat fyllan. Men något har hänt. Jag gör det inte längre. Den är inte fantastiskt och man är inte på små rosa moln. Den är blaha. Föredrar att vara nykter."Ska försöka inte dricka så mycket vill bara må lite bra. Känna mig mig normal och så.
Ska försöka inte dricka så mycket vill bara må lite bra. Känna mig mig normal och så.
Så mycket??? Det är ju redan gjort...Ska försöka inte dricka så mycket vill bara må lite bra. Känna mig mig normal och så.
Men stanna hemma då. Svårare än så är det inte.Jag äter soppa. Tomatsoppa mest. Gott och behövs inte tuggas!
Jag har druckit alldeles för mycket eftersom jag är allergisk mot alkohol. Bästa promillen i mig är 0.00%
Trodde inte det skulle bli så här ikväll. Verkligen! Är själv förvånad!
Men nu är det som det är. Målet är fortfarande att sluta dricka helt. Det kan jag kontrollera. Men att dricka ”lagom” det finns inte!
Fast jag vill ju ut? Det är hemma jag alltid druckit mest oavsettMen stanna hemma då. Svårare än så är det inte.
Det där säger du bara för att du har gjort slut på alkoholen du har hemma så du inte kan dricka mer om du är kvar där.Fast jag vill ju ut? Det är hemma jag alltid druckit mest oavsett
Tror du på allvar att du inte kommer dricka något/"mycket" om du går ut?Far jag vill ju ut? Det är hemma jag alltid druckit mest oavsett
Vill du ha bildbevis? Har lite kvar faktisktDet där säger du bara för att du har gjort slut på alkoholen du har hemma så du inte kan dricka mer om du är kvar där.
Har du ingen mer alkohol hemma så kommer du inte dricka mer om du är hemma.
Så jag blir alltså mer självdestruktiv direkt jag druckit? Varför ser jag inte det själv för?Tror du på allvar att du inte kommer dricka något/"mycket" om du går ut?
Jag fattar att det känns skit för dig att läsa den här tråden just nu pga våra reaktioner, men det är faktiskt ofattbart för oss som läser här och skriver till dig att förstå hur du håller på och hur du blir så självdestruktiv direkt när du druckit. Du är inte schysst alls mot dig själv just nu, men inte mot din partner heller. Eller mot oss..