Ok jag tänkte väl det! Du brukar vara skärpt så förstod inte hur du kunde missa så mycket info i en textJag höll med Gnist Jag var nog otydlig, men jag hoppas Gnist förstod och inte tig illa upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok jag tänkte väl det! Du brukar vara skärpt så förstod inte hur du kunde missa så mycket info i en textJag höll med Gnist Jag var nog otydlig, men jag hoppas Gnist förstod och inte tig illa upp.
Prova inte Ikeas glögg, det var nog det värsta jag druckit, usch rent ut sagt!Nu börjar en av de mest intensiva drickardagarna. Men jag har en plan. Ska se till att vara den som måste köra när jag ska nånstans. Väldigt smidigt egentligen. Hemma gäller det att se till att det bara finns alkoholfria alternativ. Tycker bara att det är svårt. Glöggen är för söt. Skulle vilja ha en smakrik alkoholfri glögg som inte är så sliskig. Och traditionell i smaken dvs så lik en stark vinglögg i smaken som möjligt utan att vara vinglögg.
Får se om jag hittar. Provade en ny glögg idag. Den var vedervärdig och odrickbar!
Får nog annars dricka bubbelvatten, dvs vatten med kolsyra i som resten av året det funkar ju
Nu börjar en av de mest intensiva drickardagarna. Men jag har en plan. Ska se till att vara den som måste köra när jag ska nånstans. Väldigt smidigt egentligen. Hemma gäller det att se till att det bara finns alkoholfria alternativ. Tycker bara att det är svårt. Glöggen är för söt. Skulle vilja ha en smakrik alkoholfri glögg som inte är så sliskig. Och traditionell i smaken dvs så lik en stark vinglögg i smaken som möjligt utan att vara vinglögg.
Får se om jag hittar. Provade en ny glögg idag. Den var vedervärdig och odrickbar!
Får nog annars dricka bubbelvatten, dvs vatten med kolsyra i som resten av året det funkar ju
Nu börjar en av de mest intensiva drickardagarna. Men jag har en plan. Ska se till att vara den som måste köra när jag ska nånstans. Väldigt smidigt egentligen. Hemma gäller det att se till att det bara finns alkoholfria alternativ. Tycker bara att det är svårt. Glöggen är för söt. Skulle vilja ha en smakrik alkoholfri glögg som inte är så sliskig. Och traditionell i smaken dvs så lik en stark vinglögg i smaken som möjligt utan att vara vinglögg.
Ja man kan få ganska många olika drycker att smaka glögg om man sätter i tillräckligt mycket glöggkrydda.Koka själv på tranbärsjuice, lingonjuice eller liknande .
Ja och rejält med ingefära!Ja man kan få ganska många olika drycker att smaka glögg om man sätter i tillräckligt mycket glöggkrydda.
Svärmor bjöd på en Änglamark som smakade svartvinbärssaft fast mindre söt. Bästa alkoholfria jag stött på så långt.Nu börjar en av de mest intensiva drickardagarna. Men jag har en plan. Ska se till att vara den som måste köra när jag ska nånstans. Väldigt smidigt egentligen. Hemma gäller det att se till att det bara finns alkoholfria alternativ. Tycker bara att det är svårt. Glöggen är för söt. Skulle vilja ha en smakrik alkoholfri glögg som inte är så sliskig. Och traditionell i smaken dvs så lik en stark vinglögg i smaken som möjligt utan att vara vinglögg.
Önskar jag kunde säga att det går bra. Men det gör det inte alls.
Jobbat på förmiddagen och varit ledig med massa tid nu på eftermiddagen att göra iordning mig då jag och min partner ska iväg på något fancy ställe i Dalarna så är ju en bit dit. Men vad har jag gjort?!
Jo haft ångest och druckit vin. Tänkte tar bara ett glas för det är nog inga problem. Halva flaskan hittills urdrycken. Jävla skit. Jag ska inte ha sånt hemma ens! Denna hade jag inte köpt utan fått men tydligen kan jag inte ta bara ett glas utan att få ångest och dåligt samvete och dricka för mycket
Borde ju vara en trevlig dag och eftermiddag men jag förstör ju allt är så jäkla förbannad på mig själv så det finns inte!!
Vi skulle mötas upp hos honom men nu blir det så att han är påväg att hämta mig istället. Jag kan ju inte köra nu jävla dumhuvud
Men då så slutar du ju bara att dricka igen.Fattar inte. Hur svårt ska det vara?!
Ska jag skita i allt bara och se vart det leder till?
Men nej jag vill inte!
Jag har bestämt mig att leva sunt! Men varför GÅR det då inte??
Är så frustrerad. Hela veckan har varit extremt tung ja förra veckan också och den innan. Har fixat det jag ska göra. Inte utan problem men har ändå fixat det. Nu när jag får lite andrum DÅ sätter jag igång! Jag FATTAR inte!!
Såhär. Nu kommer tips från en likasinnad. Jag har slitit till och från med skiten i 35 år.Önskar jag kunde säga att det går bra. Men det gör det inte alls.
Jobbat på förmiddagen och varit ledig med massa tid nu på eftermiddagen att göra iordning mig då jag och min partner ska iväg på något fancy ställe i Dalarna så är ju en bit dit. Men vad har jag gjort?!
Jo haft ångest och druckit vin. Tänkte tar bara ett glas för det är nog inga problem. Halva flaskan hittills urdrycken. Jävla skit. Jag ska inte ha sånt hemma ens! Denna hade jag inte köpt utan fått men tydligen kan jag inte ta bara ett glas utan att få ångest och dåligt samvete och dricka för mycket
Borde ju vara en trevlig dag och eftermiddag men jag förstör ju allt är så jäkla förbannad på mig själv så det finns inte!!
Vi skulle mötas upp hos honom men nu blir det så att han är påväg att hämta mig istället. Jag kan ju inte köra nu jävla dumhuvud
Hoppar in i tråden. Starkt gjort att stoppa innan det blev mer.Har inte druckit mer efter det. Så hann aldrig bli full eller så.
Kvällen var lite upp och ner. Skönt att komma bort lite. Har haft lite kramp i magen nu vet inte om det är för jag ätit så mycket och magen är ovan eller av någon annan anledning. Drack kolsyrat vatten till maten. Tänkte först alkoholfritt vin till men ville inte chansa.
Se det som en seger.Har inte druckit mer efter det. Så hann aldrig bli full eller så.
Kvällen var lite upp och ner. Skönt att komma bort lite. Har haft lite kramp i magen nu vet inte om det är för jag ätit så mycket och magen är ovan eller av någon annan anledning. Drack kolsyrat vatten till maten. Tänkte först alkoholfritt vin till men ville inte chansa.