Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inget svar det var kanske lika bra det
Hällde ut det sista nu. Dyr whiskey men kändes bra ändå. Gift för mig.
Pratade med både jouren och sponsorn. Båda vettiga
Lite i taget små steg. Nu har jag ingen alkohol hemma och det känns skönt
Tillbaka till ursäkterna. Nu AA-mötena, Igen.Funderar på om jag ska prova ett onlinemöte idag?
Jag vet inte. Är det liknande upplägg som ett vanligt? Tänkte prova men tveksamt om det ger något.
Imorgon kanske jag går på ett på plats då min sponsor skulle vara med då så tänkte det kunde vara kul och då kanske kunna prata lite mer med henne efteråt.
Oftast får jag ju mest gjort på morgonen. Oavsett hur gårdagen sett ut och oavsett hur jag mår. Och imorse kom jag igång tidigt. Ridit en häst och tömkört en och sen andra sysslor.
Såklart finns det alltid saker att göra. Så är det ju. Abstinensen brukar komma senare. Runt lunchtid. Lite olika. Och olika intensivt och som i vågor.
Känner redan nu att kroppen börjar streta emot lite. Märker det först i händerna. Och sen mitt mående då som är rätt oberäkneligt.
Funderar på om jag ska prova ett onlinemöte idag?
Jag vet inte. Är det liknande upplägg som ett vanligt? Tänkte prova men tveksamt om det ger något.
Imorgon kanske jag går på ett på plats då min sponsor skulle vara med då så tänkte det kunde vara kul och då kanske kunna prata lite mer med henne efteråt.
Jag tror att den kroppsliga närvaron av personer som delar samma erfarenheter är viktig för dig nu.Oftast får jag ju mest gjort på morgonen. Oavsett hur gårdagen sett ut och oavsett hur jag mår. Och imorse kom jag igång tidigt. Ridit en häst och tömkört en och sen andra sysslor.
Såklart finns det alltid saker att göra. Så är det ju. Abstinensen brukar komma senare. Runt lunchtid. Lite olika. Och olika intensivt och som i vågor.
Känner redan nu att kroppen börjar streta emot lite. Märker det först i händerna. Och sen mitt mående då som är rätt oberäkneligt.
Oftast får jag ju mest gjort på morgonen. Oavsett hur gårdagen sett ut och oavsett hur jag mår. Och imorse kom jag igång tidigt. Ridit en häst och tömkört en och sen andra sysslor.
BravoOkej jag börjar om.
Idag ska jag gå på ett onelinemöte och imorgon ska jag gå på AA-möte.
Anledningen til att jag hackar på dig ( ) Är att ord är så viktiga.Okej jag börjar om.
Okej jag börjar om.